BH met je horloge

Oke, de topictitel is een flauwe clickbait. Maar ik nu je er toch bent wil ik je vragen of je, net als ik een “bijzondere handeling” met je horloge doet? Ik zal je een paar voorbeelden geven van mijn eigenaardigheden… Zo vind ik het prettig om (soms minuten lang) met het automatisch horloge tegen mijn oor te luisteren naar het getik. Voor mij een soort OCD ritme waar ik van genieten kan. Ook voel ik regelmatig aan alle schakels of de hoeken nog regelmatig en scherp zijn. Als dat klopt pak ik mijn microvezeldoekje en poets absoluut alle vingerafdrukken weg. Ik weet het, niet bepaald een diepgaand topic, maar vast vermakelijk om te lezen. Van die dingen die niet hardop uitspreekt, maar je jezelf wél steeds op betrapt. Ben benieuwd…

4 likes

… of zou moeten typen

5 likes

CDO Dan staan ze in alfabetische volgorde :wink:

13 likes

Met medicamenten, cognitieve gedragstherapie of psychotherapeutische dagbehandeling prima te behandelen.

Maarre, kan verder geen kwaad. :grinning: gewoon doen waar je blij van wordt.

1 like

Niet per se een handling, maar eerder een dwangmatige gedachte: Als ik voor werk of plezier een aantal nachten van huis ben, besteed ik van tevoren buitensporig veel tijd in het kiezen welk horloge op wel bandje ik meeneem. Waar ik , bij wijze van spreken een uur van tevoren de rest van mijn koffer inpak, ben ik dagen -zo niet weken- van tevoren al aan het denken en plannen welk horloge ik meeneem.

4 likes

de punt verwijderen uit een topic titel die geen zin is :ballot_box_with_check:

2 likes

Voor alles is een therapie.

Ja heerlijk gezoem , leg mijn horloge wel eens onder mijn kussen bij het naar bed gaan .

1 like

Begint wel dwangmatig te worden om minimaal een a tweemaal per dag van horloge te wisselen. Als ik thuiskom van het werk moeten eerst mijn schoenen uit en aansluitend doe ik een ander horloge om :crazy_face:

2 likes

Ja, clickbait.
Maareh, tegen mijn oor drukken van m’n mechanische horloges en het dwangmatig schoonvegen van het glaasje van m’n horloge, de hele dag. Er mag geen vlekje of stofje opzitten. Nou ja, is dat gek? Nee toch? :grin:

2 likes