Klopt. Die heb ik namelijk
het toefje geelgoud geeft hem zeker een extra dimensie, maar niet de two-tone ervaring
Ah! Je wilt er vanaf, van die rommel. Want ja, het is niet de two tone ervaring.
Moet ik een PB met adres sturen? 
Prachtig. Die Ebel trouwens ook retro-cool.
Nee joh, geef hem en ik draag hem!
Ik zag trouwens laatst (op een begrafenis of all places) een meneer met een Panthere onder een pak en vond het eigenlijk wel wat hebben
Deze zit volgens mij ruim onder de 5k maar is natuurlijk geen echt goud. Maar goed, de Teutonic is verguld dus ook geen 14k of 18k goud.
Bicolor is mijn favoriet 
Zoals eerder aangehaald:
De Breitling crosswind (als 2e hands)
De Tudor Prince (als moderne nieuwe)
Ik las dat je niet zo’n fan bent van de originele band, maar dacht dat hier onlangs een ‘Rolex achtige jubilee’ voor de Prince te koop stond. Dus die kan je er wel voor vinden…
De Omega krijgt de laatste periode weinig draagtijd door alle nieuwkomers, maar is desalniettemin de laatste die ooit zou vertrekken. Zoals deze, worden ze niet meer gemaakt tegenwoordig
Ik heb deze vaak in handen gehad. De matte plaat en de kleur van het roségoud zijn niet mijn ding. Ik heb in jouw poll dan ook op de staal-blauwe YM gestemd. Dat is toevallig de mooiste moderne Rolex die er is 
Kijk, dat vind ik een leuke vreemde eend. Die wil ik zeker eens proberen.
Dat zou ook mijn keuze zijn! Maar toch. Ik heb één duiker als beater in de collectie en daar laat ik het bij voorlopig
Ietsje out of the box:
Vond deze zelf niet geslaagd, maar hij is er wel:
En dan heb je nog deze, die moet wel 2dehands te vinden zijn onder de 5k
Erg fraai idd!!!
Oef…deze combi blijft maar door mijn hoofd spoken…wat mooi !
Vet! Ik ken iemand die hem ook onderweg heeft.
Deze Tudor heb ik nog niet in het echt gezien. De basic stalen versie vind ik erg saai.
Die ballon bleu is een creatieve optie, maar Ik heb zelden een horloge gehad dat zo onnatuurlijk op de pols lag als die zwerfkei. Werd er niet blij van. Zou ik eerder voor de roadster gaan
Hebben ze die roadster die @cihanski heeft ook in bicolor gemaakt? Ik vind die versie een pak mooier door het ontbreken van de datumpukkel en de boutjes.
Dank en helemaal eens dat de Roadster S de versie is die je moet hebben haha!
Maar… nee: geen bi-color versie!
Edit, wel een black version @Colnago: