Bidle (tu)

Heb een uitermate prettige koop-ervaring met Bidle. Niet alleen kreeg ik het
horloge voor een sterk gereduceerde prijs, ook ging er nog een groot deel naar
goede doelen (waaronder duurzaam speelgoed voor kinderen met een beperking). (tu)

Het horloge werd meteen de volgende dag verstuurd (gisteren) en had ik het
vanmiddag om mijn pols
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,287394,287394#msg-287394
. Daarnaar kreeg ik niet alleen het horloge, maar ook
nog een gratis bandje, pushpins en een berichtje dat de prijs met €50 omlaag
kon omdat het speelgoed goedkoper uitviel als gedacht. Hoe eerlijk kan iemand zijn? :}

Daarnaast was de communicatie snel, duidelijk, extreem prettig en wist Bidle me
nog wat aanvullende dingen te vertellen over het horloge welke ik zelf nog niet wist.

Iets van Bidle kopen is dus een absolute aanrader! (Bidle nogmaals bedankt) (tu)

1 like

Jazz Schreef:

Heb een uitermate prettige koop-ervaring met
Bidle. Niet alleen kreeg ik het
horloge voor een sterk gereduceerde prijs, ook
ging er nog een groot deel naar
goede doelen (waaronder duurzaam speelgoed voor
kinderen met een beperking). (tu)

Het horloge werd meteen de volgende dag verstuurd
(gisteren) en had ik het
vanmiddag om mijn pols. Daarnaar kreeg ik niet
alleen het horloge, maar ook
nog een gratis bandje, pushpins en een berichtje
dat de prijs met €50 omlaag
kon omdat het speelgoed goedkoper uitviel als
gedacht. Hoe eerlijk kan iemand zijn? :}

Daarnaast was de communicatie snel, duidelijk,
extreem prettig en wist Bidle me
nog wat aanvullende dingen te vertellen over het
horloge welke ik zelf nog niet wist.

Iets van Bidle kopen is dus een absolute aanrader!
(Bidle nogmaals bedankt) (tu)

Ik ben het helemaal met Jazz eens. Heel erg goed en duidelijk contact,en zeer snel in verzending. Het aankoopbedrag dat we hebben afgesproken gaat volledig naar zijn keuze van het goede doel. Dit omdat ik geen keuze kan maken.
Topper onze Bidle echt een aanrader inderdaad.(tu)(tu)(tu)

Gr. Andre

1 like

Perfect zaken gedaan met bidle

Panerai overgenomen (krijgt hij geheid spijt van;)
Maar een Aardige man met een grote passie voor horloges. Alles zag eruit zoals hij had omschreven. Daarbij gezellig geklets over horloges.

Kortom wat mij betreft een aanrader.
En er ging 100€ ervan naar een goede doel (leger des Heils)

Bidle Bedankt en wellicht tot een volgende keer.

1 like

Ik heb gisteren een van mijn vintage duikers verkocht aan Bidle, dit is allemaal ook erg goed en vlot verlopen.

Gr. Andre

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik kan alle positieve feedback beamen. Ik heb er weer een hartstikke leuk horloge bij en de communicatie vooraf, gaandweg en achteraf is altijd correct en vriendelijk.

1 like

dmc Schreef:

Ik kan alle positieve feedback beamen. Ik heb er
weer een hartstikke leuk horloge bij en de
communicatie vooraf, gaandweg en achteraf is
altijd correct en vriendelijk.

+1. Als verkoper zeker aan te raden!

1 like

Door mij zijn we helaas (nog) niet tot een overdracht gekomen… (Verhaal met principes e.d. :)) Echter zeer fijne communicatie gehad!

Voor mijn part een aanrader! (tu)

gr. Glenn

1 like

Snel en leuk contact per mail, een goede prijs voor een tophorloge en bovendien een aardige vent…aanrader dus!

1 like

Ik heb een rubberen Paneraiband overgenomen, waar ik al naar op zoek was. Voor een zeer gunstige prijs, waarbij het geld ook nog naar het goede doel gaat. Kortom: een superverkoper!

1 like

:+1::+1::+1:
Na een topic te hebben geplaatst in ‘’‘gevraagd’’ heeft Bidle mij benaderd en zomaar een bandje aangeboden zonder zelfs maar enige kosten te rekenen.

De band vandaag ontvangen en was heel veel mooier dan ik had gedacht.

3 likes

Na een kort telefonisch contact een horloge verkocht aan Bidle.
Prompte communicatie, heldere afspraken, snelle betaling.

Wat wil je nog meer?
Een echte topkoper.

1 like

Fijne transactie gedaan met @Bidle keurig afspraken nagekomen :+1:

1 like

Ik zocht een ultrasoonreiniger, @Bidle had er nog eentje liggen. Nog voordat ik überhaupt z’n rekeningnummer kreeg was het pakket al verzonden. Ook nog eens netjes verpakt, kon allemaal niet beter dus. Top!

1 like

Deze week mijn vintage Junghans Max Bill mogen verkopen aan alom gerespecteerd forumlid @Bidle :slightly_smiling_face:

Wat kan ik nou nog toevoegen aan de door de jaren heen gevestigde reputatie van dit ‘ouder’ en gewaardeerd forumlid?! :thinking:

Welnu… ik kan er alleen maar nóg een hele goede ervaring aan toevoegen, dus dat doe ik bij deze met groot plezier! :slightly_smiling_face:

@Bidle is een aardige vent en een serieus liefhebber van horlogerie, is vriendelijk en relaxed, is ‘to the point’ en komt zijn afspraak stipt na. Zeer correct ook in afhandeling en terugkoppeling. Een voorbeeld van hoe het moet zijn; zo kan ik in alle rust concluderen.

Al met al een zeer prettige ervaring en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar! :+1:

Dank Bidle en heel veel plezier met de Max Bill toegewenst! :blush:

2 likes

Naar aanleiding van een gesprek in het Doxa only topic bood Bidle me een Doxa beads of rice bracelet aan.
En dat helemaal zonder enig gewin voor hem zelf!
Voor een donatie aan een goed doel naar keuze mocht ik deze prachtige originele Doxa bracelet in de brievenbus ontvangen.
Ik heb dit ervaren als een (h)eerlijk gevalletje forum karma, wie goed doet, goed ontmoet.
Heel veel dank Bidle!

1 like