Ik heb een Dietrich OT-3 en die zijn ook wel vrij bulky. 46mm en 16mm dik, maar het is wel een lugloos design waardoor het zelfs op mijn 17cm prima te dragen is:
Voor mij mag het ook wel wat groter zijn, zo heb ik mijn tuna’s
En mijn mm300 is ook wel een dikkertje
Heb 'm niet meer, maar dit was ook een Behoorlijke Beuker (leuke alternatieve naam voor dit topic trouwens). 46mm en volgens mij iets van 16 dik
Ik wil dan je knuisten ook wel even zien😂
Valt mee, hier een 44er, ik ben gewoon niet zo van die nieuwe trend. Doe maar gewoon een goed horloge ipv die dames horloges.
Mijn grootste durf ik niet te laten zien , is een Hugo Boss
van ruim 50 mm. Ooit gekregen van iemand die dacht mij hiermee een plezier te doen. Draag ik nooit, maar past wel goed op mijn bijna 22 cm-pols.
Onderstaande horloges draag ik wel regelmatig. De kleinste uit mijn kast (vanzelfsprekend ) niet, maar dat is wel één van mijn dierbaarste horloges. Tikt ook nog regelmatig lustig bijna 30 uur mee en houdt de tijd spot on.
Die vallen zeker wel onder de noemer ‘bulky’ maar jij hebt net als ik ook geen tere polsjes denk ik?
Bijna 22 cm,
dus altijd om zoek naar extra schakels, extenders en andere banden
Ik heb dus het zelfde probleem…
Dat kun je wel zeggen ja!
Maar wel ontiegelijk mooi
Wat is jouw ‘oplossing’ bij horloges met duidelijk eigen bracelets (bijvoorbeeld vintage Seiko’s)? Toch een andere band of dan maar voorlopig niet dragen?
(Hoewel voorlopig? Soms is het onmogelijk om schakels of een tweede band te vinden.)
Ik vind op een of andere manier altijd de schakels die ik nodig heb, een voorbeeld, ik heb een Grand Seiko waar vooralsnog geen lose schakels voor waren schijnbaar maar na een dag of 2 zoeken komt er toch een onderdeel nummer uit en via dat nummer toch iets gevonden
Optie 2(omdat er niet altijd banden zijn), ik laat altijd als alternatief een lederen band maken door de “strap smith” en heb nu denkt ik wel een stuk of 20 banden van hem, dus altijd een oplossing voor mij hier. Voor deze banden heb ik 8 Sterling zilveren(als het er niet meer zijn) gespen in de vorm van de panerai sluitingen