Big Freaking Seiko Kinetic, klaar voor onder water!

Omdat ik binnenkort voor het eerst ga duiken heb ik gemeend ‘iets duikerigs’ te moeten aanschaffen. Nou heb ik al wel een Rolex Sea Dweller (ook op de foto), maar om daar als newbee mee bij de duikschool aan te komen leek me toch wat overdone (en mogelijk een verkeerd statement :slight_smile:

Via Rob van Monsterwatches ben ik in het bezit hekomen van een Seiko 5M62 - Big Freaking Kinetic Plus. Forumlid Lucien heeft het beestje ‘gebeadblasted’ (zandstralen met glasbolletjes).

De eerste matige beelden, samen met de Sea Dweller:

Overigens alle lof voor de service en snelheid van Rob en het vakmanschap van Lucien!

Met wat meer licht waardoor het ‘beadblasted effect’ te zien is:

En nu, zwembroekje aan en de plomp in :).

hans

Wat een grote jongen, zo naast een dweller. Erg fraai, zeker ook de matte look. Gaat je linker pols niet dieper-zee-duiken dan de rest? :wink:

Veel duik- en draag plezier,
Groeten,

Martin

Ja, ik ga cirkelend naar beneden :slight_smile: :slight_smile:

Geen probleem, als je dan wél maar weer naar boven komt! (tu)
Hij is en blijft mooi, ook als-ie gezandstraald is, deze Seiko-kanjer! (tu)

Misschien een strap gebruiken, dat zal zeker niet overdone overkomen.
Ik zou toch maar een monster nemen, met een strap weegt dat niet zo veel.
Maar dit is natuurlijk wel een uitblinker in z’n soort.
Veel succes!

Fck dat is een grote klok, kun je een foto maken met de Dipsy?

VrGr,

Vincent

Scheelt weer duiklood :smiley:

Nee, die had ik slechts heel even te leen. Maar zodra er weer een op mijn pad komt maak ik die foto. De prijzen dalen overigens razendsnel. Voor 7250 wordt er al een aangeboden. Pakweg 28 Seiko’s, dat dan weer wel :slight_smile: )

Feaking nice Seiko Kinetic, veel plezier ermee!

flinke klok, mooi straalwerk!! Wel weer boven komen, he.

Groet,
Arno.

Mijn vetpercentage garandeert voldoende opwaartse kracht :slight_smile:

Goeiendag Hans, wat een knoepert zeg…

Ziet er goed uit zeg…:)-D

Vanmiddag even het ding gaan passen bij Opa wijnboer… echt bruut!

Veel plezier ermee!

leuke seiko, en veel plezier bij het duiken,let wel er zit veel meer in zon pool water, dan in een glas.
grues john

Anders wat extra kurk meenemen:) Wat een beest van een klok zeg! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

Ik wist het wel en ging toch met die rolex goed gereedschap is het halve werk met die seiko kom je niet meer boven D neemt niet weg dat het een mooie klok is

gr Pieter

Nou ik was gewoon met de dweller gegaan. Dat is toch de ultieme duikklok. En als je denkt een verkeerd statement te maken zeg je gewoon dat hij nep is. :smiley:

Met een zwembroek van Zeeman en een Sea Dweller voor de eerste keer naar een duikvereniging lijkt me niet handig :slight_smile: :slight_smile:

Laat je horloge maar aan de kant en gesp een duikcomputer om je pols.
Zaken als duiktijd, max diepte, gemiddelde diepte( decompressietijd) watertemp etc etc zijn allemaal veel interessanter als hoe laat het is.

In het zwembad wil ik wel weten hoe laat de bar open en dichtgaat :slight_smile: