Nee, niet dat liedje van Mika (?), het is ook geen fetish, maar het gaat natuurlijk over horloges!
De laatste tijd is het ook “in” voor dames om een wandklok om de pols te hebben. Wat vinden jullie mooie Big Girls? Mening van dames EN heren zijn van harte welkom.
Ik vind dit een mooie grote.
javascript:popup(‘http://www.panerai.com/s_dett_prodotto.xpd?id_lingua=2&id_sezione=16&id_prodotto=5884&id_dettaglio=0’,‘405’,'530’)
Elegant door de kussenvorm en vloeiende lijnen van de kast, en met 45mm toch lekker groot en stoer. Ik vind namelijk dat een vrouwenhorloge wel iets femenins moet hebben. Zo een blok als een Royal Oak vind ik niet zo vrouwelijk. Tuurlijk hebben ze em opgevrolijkt met brilliantjes en zachte kleuren, maar ik vind em niet elegant.
De wire lugs van de Radiomir zijn daarnaast ook erg apart.
Simpel: De standaard meiden niet ‘iets anders’ willen, of de ietwat ‘populairdere’ van VMBO (let op: niet DENIGREREND!), kopen een stationsklok, of 'n Chinese van €30,- maximaal, anders vaak een Oozoo…
Dan zo’n strak - meestal wit - shirtje waarbij je iedere vetrol of buik mooi ziet (niet dat ik van super slankies hou, juist niet, maar ik vind datsoort kleding gewoon niks), en dan over dat witte mouwtje en super dun polsje zo’n perronsklok…
Nee dankje, doe mij maar het als ‘kakker’ bestempelde (ik haat datsoort in vakjes stoppen, maar zo gaat t bij mensen) type, simpelweg gefatsoeneerd - ook wat betreft cosmetisch, met 'n leuk origineel klokje - dat natuurlijk niet ‘ouderwets’ klein hoeft te zijn, maar gewoon 30-35mm.
Comments zijn welkom, ben benieuwd wat anderen vinden.
Van veelerlei volwassenen (de groep waar ik nog niet bij hoor, dus ik spreek bovenstaande op basis van ervaring uit) hoor ik dat zij de mening met mij absoluut delen - al zijn dit geen horlogefanaten, maar de mensen die gewoon 'n goed horloge hebben.
Simpel: De standaard meiden niet 'iets anders’
willen, of de ietwat ‘populairdere’ van VMBO (let
op: niet DENIGREREND!), kopen een stationsklok, of
’n Chinese van €30,- maximaal, anders vaak een
Oozoo…
Dan zo’n strak - meestal wit - shirtje waarbij je
iedere vetrol of buik mooi ziet (niet dat ik van
super slankies hou, juist niet, maar ik vind
datsoort kleding gewoon niks), en dan over dat
witte mouwtje en super dun polsje zo’n
perronsklok…
Nee dankje, doe mij maar het als 'kakker’
bestempelde (ik haat datsoort in vakjes stoppen,
maar zo gaat t bij mensen) type, simpelweg
gefatsoeneerd - ook wat betreft cosmetisch, met ‘n
leuk origineel klokje - dat natuurlijk niet
’ouderwets’ klein hoeft te zijn, maar gewoon
30-35mm.
Comments zijn welkom, ben benieuwd wat anderen
vinden.
Van veelerlei volwassenen (de groep waar ik nog
niet bij hoor, dus ik spreek bovenstaande op basis
van ervaring uit) hoor ik dat zij de mening met
mij absoluut delen - al zijn dit geen
horlogefanaten, maar de mensen die gewoon 'n goed
horloge hebben.
Ik draag vaker een herenhorloge dan een dameshorloge.
Favoriet zijn een Tissot LeLocle en een Hamilton Khaki en nog een Tissot chronograaf.
Bij zomersweer draag ik een goedkope Breil Tribe, damesmodel, witte band en een beetje bling op de wijzerplaat. Als het echt ladylike moet zijn dan komt de kleine Tstyle? van Tissot uit de kast. Ik heb nog 5 hele kleine dameshorloges (Seiko, Primata, Pulsar, Enicar en een L… (merk vergeten), maar die komen nooit uit de doos.
Ik vind dat een vrouw best een stoerder horloge mag dragen, maar zo’n ding van een paar tientjes dat alleen maar groot is en veel bling bling heeft, dat vind ik afschuwelijk.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het persé een dure klok moet zijn. Er zijn best grote modieuze horloges die niet ordinair zijn. Ik vind het ook erg belangrijk dat het horloge op de pols past. Het moet geen vliegende schotel zijn op een bonig botje. En dat is bij mij niet het geval Struise dame :D)
Mijn vrouw draagt een Omega PO 42mm met ruberen band en het staat haar perfect.
Is een mooie horloge voor een vrouw en het geeft een stoere uitstraling.
zoals mijn mannetje (HS) al zei heb ik een seiko monster en draag haar/hem erg vaak. mijn monster draagt erg fijn.
ik vind het niet een must dat er steentjes op zitten maar ik vind ook een klokkie met steentjes ook erg mooi. ook heb ik 2 goer’s en die zijn ook groot en die zijn wel vrouwelijk:D.