Big wrist watches for Big Men

En dat maakt 3 :facepunch:t2:

2 likes

Mijn Seiko 5H22-8A00 uit de kringloop in Leiderdorp was voor mij reeds op maat, dus nummer vier woont (of overleed) daar.

2 likes

Mwah, hier ook 17,5… :wink:

Toevallig ook allemaal schoenmaat 42?

2 likes

22cm :zipper_mouth_face:

1 like

Beide zijn wel leuk, en zullen ook wel passen bij m’n 18,5cm pols, maar mijn portomonnee is niet zo blij met een $5.000 + investering in een horloge.
En deze zijn zelfs nog een paar mm groter dan m’n golden tuna re-issue, en die vind ik voor een niet-g-shock al schaamteloos groot.

Tering hey, wat ligt er in jouw ontbijtkommetje? Een berenhap met pindasaus? :joy:

3 likes

Is wel al eens voorgevallen als ik hem de dag voordien niet meer opkreeg☺️

1 like

52mm ronde hockey pucks van 17,nogwat mm dik. Man man man man. En dan die kleuren en die rare domme robotjes… Wow.

Sneubeukerietus van de bovenste plank, lelijk, groot, lomp en totaal onnodig.

Oh. En 5400 ball’n.

Pfff. Dan laat ik me liever een Submariner aanmeten.

Dan krijg je gewoon een normaalverdeling rond 17,5 cm.

Verre van ICT’er, maar Voila

Wat is jullie polsmaat?

• 15
  • 15,5
  • 16
  • 16,5
  • 17
  • 17,5
  • 18
  • 18,5
  • 19
  • 19,5
  • 20
  • 20,5
  • 21
  • 21,5
  • 22
  • :paw_prints:

0 stemmers

2 likes

Zo goeiendag, ff serieus zonder dollen past een nieuw horloge dan zonder het bijkopen van extra schakels?

1 like

Nope, bij een oysterband 14 schakels nodig, een jubilee band met niet al teveel rek 24-25 schakels.
Lederen banden laat ik meestal maken bij onze Ko :wink:

3 likes

Hier 18,5 cm

Plaats eens een foto van zo’n 36mm dj op jouw pols en dan in de spiegel, want ik lees hier de hele tijd dat die iedereen kan hebben.

1 like

3 likes

Ja zo lijkt het mee te vallen, maar nu eens in de spiegel. Laatst een keer het 5je van mijn vrouw gepast maar dat is toch wel heel klein.

1 like

Heb er geen meer in bezit, dus gaat niet lukken.
Persoonlijk vind ik dat je het wel kan hebben maar betrapte mezelf erop toch steevast voor de Submariner of de Polar te gaan, dus maar de DJ verkocht.

1 like

Misschien lukt het jou zo om wat te vergelijken

1 like

Nog niet overtuigd dat ik weg kan komen met een 36mm horloge, maar misschien zit dat ook meer in mijn hoofd. Tot een half jaar geleden vond ik alles kleiner dan 43mm te klein en inmiddels zit ik te loeren naar een 39mm explorer 1.

babysteps :joy:

2 likes

Hier in de ochtend 18,5 maar na een dag beton hakken zit ik wel op avonds rond de 20 :grinning:

1 like