Stel er is brand,en er is nog tijd om 1 horloge mee te nemen.
Welk horloge zal dat dan zijn.
Ik kies voor de Marcello C. AS 1130 kaliber.Omdat het een geschenk van mijn ouders was.En natuurlijk ook omdat ik het een prachtig horloge vind. het is een limited edition no 2 van de 222.Bij bijzondere gelegenheden draag ik dit horloge.
Welk horloge zou jij kiezen?.
louis Schreef:
Welke denken jullie dat ik meeneem?:+:+
De Sinn!!!
Thijs
als er zoiets gebeurt denk ik niet om mijn horloges, breng eerst mijn vrouwtje en mijn beestjes in veiligheid, wat betreft de horloges, die mogen van mij afbranden het horloge wat ik dan op dat moment draag heeft geluk.
Ontzettende twijfels.
Ik denk toch de speedmaster, maar de seamaster chrono en de flightmaster volgen op gespannen voet
Geinig topic Ik zou een eco drive meepakken, die kan in alle omstandigheden.
Mijn Jaeger leCoultre… Ik heb 'm gekocht toen mijn zoontje geboren is met 't idee om 'm aan hem te geven als hij groot is… De rest kan ik vervangen, maar aan de JLC zit een plannetje vast…
groet
Mark
Helemaal mee eens…het horloge dat ik draag heeft geluk…mijn vrouw, dochter en honden zijn belangrijker…
Ik heb een te mooie vrouw en dochter om er foto’s van te plaatsen…(
Groet, Justin
sommigen hebben de vraagstelling niet helemaal goed begrepen,het gaat niet om de brand.Maar om horloges.
Lastig… mijn horloges zitten in 2 horlogedozen (10X), eigenlik zal ik dan de 2 horlogedozen meenemen.
Maar ik denk de Oris tonneau Miles Chronograph.
In werkelijkheid sta ik er niet bij stil en zal ik als eerste aan mijn 2 honden denken (2 Franse Bulletjes).
Misschien een kwestie van de vraag duidelijker stellen…???>X
Mijn beste,
Tja, als er brand uitbreekt, of wat voor calamiteit zich dan ook voor mag doen, en ik kan / mag slechts één horloge meenemen,
dan is dat een onbeduidend klokje met de beeltenis van de Heilige Gemma.
En daarna een beetje mijmeren en al kijkende naar haar beeltenis, er dan vanuit gaan dat mijn horlogeverzameling,
toch nog ergens goed voor is geweest.
Althans dat geloof ik!!
Of is het slechts ijdele hoop!!
In ieder geval voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
welke jaeger heb je?
Deze vraag (e.a. “wat als” scenario’s), heb ik mezelf ook gesteld. Zou m’n SMP007 black worden. Tenzij toevallig m’n opa’s Rolex uit de bankkluis thuis ligt. Daar ligt veel sentimentele waarde in.
ha, ik laat lekker alles liggen.
(patser alert)
want ik heb nu al een paar weken niks meer te doen op ebay omdat ik alles al heb
Stony Schreef:
(patser alert)
want ik heb nu al een paar weken niks meer te doen
op ebay omdat ik alles al heb
Kun je weer lekker van voor af aan beginnen
Maar geen enkel klokje dat je bijzonder dierbaar is? Een klok is maar een ding?
marnix.moed Schreef:
Stony Schreef:
(patser alert)
want ik heb nu al een paar weken niks meer te
doen
op ebay omdat ik alles al hebKun je weer lekker van voor af aan beginnen
Maar geen enkel klokje dat je bijzonder dierbaar
is? Een klok is maar een ding?
tja, ik heb allemaal vintage seiko’s en die zijn niet echt zeldzaam.
zo’n beetje allemaal in een “nog te restaureren” toestand. het winnen van al deze “topstukken” was al een groot deel van de lol.
eenmaal gerestaureerd zal de dierbaarheidsfactor wel toenemen. maar ja, druk druk druk…
maar, het horloge in mijn signature is me toch wel dierbaar moet ik bekennen
Als ik er nog op tijd bij kan komen pak ik het hele etui mee