Bij de horlogemaker...

Er was geen ontkomen meer aan, de Air King van m’n zusje liep continu achter of helemaal niet. Tijd dus voor een afspraak bij de horlogemaker.

Hier werd de patiënt onderzocht.


Alles was in close-up te volgen, op de monitor.

En een diagnose werd gesteld.

Geen heftige dingen. Maar het horloge heeft wel onderhoud nodig. Dus de patiënt mag nog even blijven en wordt de komende tijd uitgebreid vertroeteld.

Altijd een feestje, vind ik dan, om zoiets mee te maken!

Wordt vervolgd… :slightly_smiling_face:

67 likes

Leuk idee zeg! Kan je live meekijken.
Gaaf.

3 likes

Leuk idd om de operatie zo te kunnen volgen.

Ps waar zitten zij?

2 likes

Dit is toch Kalle?

4 likes

Ja, da’s inderdaad wel heel erg leuk! :smile:

Deze zit in Spanbroek, Noord-Holland (regio Alkmaar). Maar ze gaan binnenkort verhuizen. Blijven wel in dezelfde regio.

1 like

Yes! The one and only! :wink:

4 likes

Misschien straks wel op de livestream?

https://www.youtube.com/c/ChronoglideWatchmaking

3 likes

Leuk en mooie airking ook!

1 like

Is een mooi horloge. Maar zo in macro zie je toch wel dat ie een heel leven achter zich heeft, inmiddels. Hij wordt ook niet gespaard. Maar goed, horloges zijn er ook om gedragen te worden. :smiley:

2 likes

Hoe gaaf is dit :ok_hand:

1 like

Heel tof om het zo te kunnen zien .

1 like

Ja, weet niet of het spectaculair genoeg is om een stream aan te wijden. Maar wie weet!:smiley:

Misschien leuk ter aanvulling?

7 likes

Cool zeg, zou er bijna heen gaan met een horloge wat niks mankeert, om eens te zien hoe het allemaal werkt haha :joy:

2 likes

Ja, doet mooie dingen en een ontzettend aardige vent, inderdaad. Tja, hij is van hetzelfde bouwjaar als ik. Dat scheelt natuurlijk al…:grin:

1 like

Ja, heel leuk. Hij is zo onderhand semi-BNer aan het worden!:wink:

1 like

Altijd leuk daar!:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ow weet je waar ze naartoe gaan dan?

Valt nog mee dat er geen “Horlogemaecker” op dat bord staat. Nee, voor mij hoeft deze poespas niet :smile:

Heeft niets met “poespas” te maken. Hij zit toevallig in een sfeervol oud pand en hij heeft een aantal oude machines staan, omdat dit gewoon goede machines zijn. Verder is hij een echte vakman. Ik hou daar wel van.

6 likes