Kan je ergens abonneren op deze aanbiedingen? Dank voor het laten weten.
@peaceloveandpitbulls. Wat betreft die agressieve marketing heb je misschien wel een punt, maar aan de andere kant als ik een horloge wil kopen en de prijs is voor mij goed dan maakt dat toch ook niet meer uit.
Je moet die van voor prijzen sowieso met een korreltje zout nemen maar dat is in de reguliere winkel ook vaak het geval.
ze hebben een nieuwsbrief.
En in een impulsieve bui besteld. Ik had nog geen groen klokkie. Ojee ik was bezig met uitdunnen en plaats maken voor new incoming. Nou ja hij hoeft niet in de Watchwinder dus maakt niet uit. Binnenkort vakantie en dan eens kijken hoe hij het houdt bij duiken op 25 meter diepte.
Ben er hier in het plaatselijke zwembad mee naar -33m geweest en dat was alvast geen probleem!
Dat is een aardig zwembad 
Betreft het wel de groene versieš?
Het horloge is zeker voor die prijs een prima aankoop. Die band is echter om gek van te worden. Hij neemt namelijk meer stof op dan een Swiffer-doekje.
Juuustā¦
Die siliconen band kan er af, er zijn zat optiesā¦
thx. inmiddels gevonden
Waaronder een originele stalen band die gek genoeg geen duikerextensie heeft⦠:S
Vind dat Deep Blue inmiddels alle geloofwaardigheid als āboetiekmerkā kwijt is. Het is nu een van de vaste merken van de stuntboer. Je kan niet allebij zijn & zo bijzonder zijn de horloges overigens ook niet. Het past goed bij de stuntboer.
Het blijft een leuk merk met prima waar voor het geld. Dat die website het verkoopkanaal voor Nederland heeft weten te verkrijgen zegt niets over die horloges natuurlijk. Je redenatie zou dan namelijk ook voor Seiko opgaanā¦
Seiko is nog vaker te koop bij de plakmerkboer. Wat vind je daar dan van?
Donāt get me started⦠
Gentleman⦠kiest uw wapens
http://cdn.thewire.com/media/old_wire/img/upload/2013/03/05/AP111117116579/lead_large.jpg
Waar is dat zwembad?? Ik wil ook!
Deze komt iig niet van de plakmerker!
Zo te zien heeft de leverancier van Invicta er ook wel wat mee te maken: europewebstore-punt-com
p.s. Tssssk⦠de naam is vout gespelt in de paginatitel van die website, āDeap Blueā.