Bij de plakmerker

Deze Deep Blue, toch niet verkeerd lijkt mij?

3 likes

Ik denk dat de meeste “van ons” er al eentje hebben inmiddels. :smile:
(uit vorige aanbiedingen)

3 likes

gnif :slight_smile:

Ik ben nog altijd zeer tevreden met mijn 007… is al gevallen, heeft een regenbui over zich heen gekregen: loopt nog perfect en alles :slight_smile:

Ik verwacht aleen dat ze over een tijdje in de outlet weer voor
€ 89,- tekoop staan

1 like

Ze zullen wel blij zijn met al die gratis reclame.
Ik vind het persoonlijk niet kunnen…

uh… wat niet kunnen ?

Zal een domme vraag zijn heren, maar waar vind ik de “plakmerker”?

…heb 'm (al) gevonden!

Een complete ad van een doosjesschuifbedrijf plaatsen, je zou haast gaan denken dat… :wink:

1 like

Ach, extra korting voor HF leden zou best welkom zijn… :wink:

1 like

Van harte mee eens. Ik was net van die banners af.

+1

sla het topic dan toch gewoon over?
het originele topic was 1 van de populairste topics van 2014 denk ik, dus ik meen van waarde voor veel HF leden
de SR die ik destijds heb gekocht is weer in enkele sec verkocht…
als interessante aanbiedingen niet meer geplaatst mogen worden ‘want reclame’… zolang er geen band iss tss bedrijf en TS, geen probleem lijkt me! (en dat gebeurt ook wel eens anders…)

2 likes

sjuust

Blijkbaar heeft het bestaansrecht.

1 like

Thanks voor de info. Hier zat ik nou net op te wachten. Nog net op tijd vakantieklok kunnen bestellen.

Gr,

Ron.

1 like

:thumbsup: niks mis mee om iemand over een aanbieding te tippen!!!

1 like

Natuurlijk heeft het bestaansrecht, niet iedereen heeft de mogelijkheden om een zeer duur horloge aan te schaffen bij een juwelier.
Ik ben van mening dat we gewoon iedereen in hun waarde moeten laten en ophouden met deze discussie.
Datzelfde geldt in mijn ogen voor de eeuwige invicta afzeikerij. Wat maakt het nou uit of iemand wel tevreden is met zo’n horloge.
Als iemand dat niet is prima maar laten we het gezellig houden.

4 likes

Dat er hier ruimte moet zijn voor een ieders verschillende smaak vind ik ook een groot goed. Maar met het door jou genoemde Invicta en zo nog wel een paar heb ik persoonlijk toch wel wat moeite. De agressieve marketing puur op prijspijl ( het van voor ) werken via telsell is gewoon voor mij een nogo. Opvallende klokken met nu van zoveel voor zo weinig, je moet wel een “sukkelaar” zijn om dit niet te kopen. De nadruk op kwaliteit zou voor mij wat meer voorop mogen staan. Ik heb iets tegen het merk maar zal er niemand persoonlijk op aanvallen. Mijn pa heeft er 2 :grin:

Als je het niet bevalt: linksonder, kies negeren. Je krijgt er geen melding meer van. Laat mensen toch!

2 likes