Bij deze stel ik mezelf voor - Tmbrszs

Hallo allemaal,
Ik ben ondertussen vanaf eind november aan het meelezen op het forum. Ik had hiervoor altijd al interesse in horloges, deze interesse in sinds het meelezen natuurlijk sterk aan het stijgen. Ik zal ook wat over mijzelf vertellen. Ik ben Tim, 19 jaar. Op het moment studeer ik nog. Hiernaast heb ik zoals velen van mijn leeftijd een bijbaantje.
Ik ben sinds het begin van vorig jaar mij meer aan het verdiepen in horloges. Ik deed het hiervoor altijd met de Swatch die van mijn vader was.

Ik had ondertussen al 1 jaar een Tag Heuer tussen de bladwijzer in safari staan die er moest komen. Ik heb toen een bezichtiging aangevraagd en deze uiteindelijk gekocht.

Vanuit hier begon de drang om meer horloges te kopen en willen. Ik heb rond begin november een eerste Seiko overgenomen.

Toen kwam de SKX in mijn hoofd. Deze moest ik hebben. Aangezien ik smalle polsen heb, werd het de SKX013. Geweldig horloge als eerste automaat in de collectie.

Ik had tussendoor nog een Seiko 5, wat ouder model op MP in de buurt gevonden die ik leuk vond om uit te proberen.

Daarna kwam er een nieuwer model Seiko 5 (SNXS79). Welke nu ook goed gedragen wordt.

Hierbij nog een collage van de hele collectie

Ik ben nu een beetje aan het leren en gooi graag een nieuw bandje op mijn horloges. Hiernaast is mijn omgeving ook blij dat er bij mij nu batterijtjes kunnen worden vervangen.
Bedankt voor het lezen van mijn voorstellen topic
Groeten van Tim :smiley:

94 likes

Welkom! Leuke collectie :blush:

1 like

Hoi

1 like

En welkom :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Leuke collectie! Die wat oudere Seiko 5 vind ik met name erg gaaf.

Welkom!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Beste Tim, welkom op HF!

1 like

Welkom Tim!:+1:

1 like

Welkom, mooie horloges heb je al :+1:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, leuke collectie!

1 like

Tim … welkom op het HF

1 like

Welkom Tim

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom Tim! Altijd goed als de gemiddelde leeftijd wat naar beneden gehaald wordt hier :smile:

2 likes

Welkom :+1:

2 likes

Leuke collectie! Welkom!

1 like

Welkom!

1 like