Thanks,
Wensen zijn er altijd, de budgetten zijn alleen gelimiteerd. Ook ivm Corona.
Wensenlijst:
Omega speedmaster reduced, geweldig horloge en voor mij een goede maat.
Tag Heuer 1000 (984.013), dit is geweldig, ben ook fan van de bekende film.
tudor 1926, deze gaat soms ook door mijn hoofd heen, het model van @Sebastiaan zie ik vaak weer langskomen.
Voor nu koop ik soms een nieuwe (gebruikte) Seiko en verkoop ik soms eens wat.
Ik wil hier trouwens geen gezocht bericht van maken, omdat dit niet mag en niet van toepassing is.
Wel leuk dat je het vraagt
Ik twijfelde eerst een beetje omtrent service etc. Dit omdat het toch een automaat is waarbij de service een aanwezige prijskaart heeft. Hij is alleen wel de perfecte maat, wat voor mij zeker belangrijk is.
Eens. Hield mij ook tegen. Toch zie je ze op het forum ook voorbij komen voor rond de 1600 met vrij recente service. Dan kun je er echt wel weer even mee voorruit. Dan trekt ie me toch wel!
Ik ben benieuwd waar jouw collectie je nog gaat brengen!
Voor je leeftijd heb je echt al iets prachtigs
Leuke collectie ben je zo aan het opbouwen.
Ik vind het ook mooi om te lezen dat je een soortgelijke Tag als je vader hebt gekocht. Dat zijn voor mij details die het forum extra kleur geven.
Naast de bijzondere plaatjes en praatjes over horloges natuurlijk!
Veel plezier hier op het forum, met jouw collectie en met de ‘hunt’ naar de volgende toevoeging!
Ik vond het topic vele horloge later als ik het goed heb ook leuk om te lezen. Sommige mensen (buiten de horlogewereld) snappen een duur horloge niet, maar het heeft altijd ook een emotionele waarde.