Bij mij zit (zat) er een haartje op de wijzerplaat

Beste forummers,
Afgelopen week hb ik een topic geopens met foto’s van mijn nieuwe aanwinst, een ORIS Williams pointer date.
Nadat een maat van me ooit enkele stofdeeltjes op zijn wijzerplaat van zn OMEGA had liggen, heb ik mijn klok eens onder het oog genomen en helaas lag er bij mij een haartje op de wijzerplaat. Ik had er niet veel last van, toch maar even langs de juwelier, ik wilde namelijk toch een stalen band bestellen.
Hij vond het nog vervelender dan ik, zelfs zo vervelend dat hij m niet op wilde sturen ter reparatie, maar dat hij meteen een ieuwe voor me heeft besteld. Deze komt als het goed is vanmiddag binnen… Dat is pas service…

Gelukkig maar, want ik miste het getik al rond mijn pols! Ik krijg nu een stalen band bij mn ORIS, helemaal te gek, want dan is hij nog iets mooier dan met rubber!!! Dit weekend maak ik uiteraard enkele foto’s…!

Nette juwelier. Volgens mij mag je zijn naam hier gerust noemen!

Netjes geregeld! Van harte alvast met je nieuwe horloge (weer) en de stalen band. :smiley:

De juwelier: Vaessen juwelier / diamantair te Heerlen…

Kan ik me helemaal bij aansluiten… Juwelier Vaessen is een echte aanrader. Gr Ron