Bij twijfel doen of niet?

Ik ben eigenlijk zoekende naar een automatic beater met minimaal 1 (liever 2) gmt functies.

Wat mij aanspreekt bij deze Sinn is de minimalistische dial. Mn huidige beater is een tag aqua chronometer, dus ben een beetje klaar met een drukke dial. Wit vind ik ook mooi; deze kleur is ondervertegenwoordigd in mn collectie.

Aan de andere kant vind ik de oranje gmt wijzer aan de grote kant. En, heb geen ervaring met Sinn (of uberhaupt met een duits merk). Verkooppunten zijn zeer beperkt in Nederland… dus daarom twijfel…

1 like

Geen sinn in

Bij twijfel de zwarte kopen voor een prikje. :innocent:

1 like

Heb je dit model al gepast?

Ik zou hem uit je hoofd halen en om de pols doen, maar als je echt nog erg twijfelt nog even er over nadenken.

Schrijft nou niemand hier … niet doen spaar door koop rolex :sweat_smile::+1:

Goede binnenkomer Ken, u zit in no time op level 2 :innocent:

1 like

En betaal 1,5x zoveel als ie werkelijk waard is :joy:

1 like

Lijkt mij een goede optie als ik jouw wensenlijstje lees. Alleen als de gmt wijzer je nu al echt stoort dan zal dit niet veranderen. Vind hem zelf overigens erg gaaf in totaal.

Level up zonder in-app purchase is altijd goed :grin:

Jouwes heb ik herhaaldelijk bekeken, maar mn hart maakt helaas nog geen sprongetje bij de zwarte dial :weary:

1 like

Whatever. Koop m bevalt ie niet verpats je m weer

Zou je hem vooral kopen voor de 2e tijdzone ?

Deze heb ik en de 2e tijd bevalt me erg, vooral omdat hij subtieler en toch goed leesbaar is :

2 likes

Ik had al de witte 104, mede daarom ging ik voor de zwarte. Ik ben echt fan van deze kastvorm. Heel mooi afgewerkt ook.

Twijfel = Never

1 like

Bij twijfel: altijd B!

gewoon doen! Beter spijt van iets dat je gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt

1 like

Lijkt ook wel op een Tissot.

In het echt totaal niet.

Bij twijfel niet inhalen!

Bij twijfel doen.

Liever een beetje spijt bij wel doen, dan veel spijt bij niet doen!