kzit de laatste tijd steeds met dit in mn hoofd maar…
twijfel twijfel…
Overal lees ik alleen maar positieve reviews; is er iemand met mindere ervaringen met dit model?
kzit de laatste tijd steeds met dit in mn hoofd maar…
twijfel twijfel…
Overal lees ik alleen maar positieve reviews; is er iemand met mindere ervaringen met dit model?
Bij twijfel nooit doen
Bij twijfel nooit doen
Behalve dan biij deze Sinn
Ik weet niet waar je twijfel zit, maar als het om het horloge gaat, zou ik het gewoon doen!
Bij twijfel dubbel 
Ik zeg DOEN!!
(Sinn, ander model, staat ook hoog op mijn wensenlijst!)
Waar deze te koop?
Gewoon in Nederland.
Niet vergeten. Met een witte blijf je zitte
Nou…
Ik weet het niet bij Sinn, goede kwaliteit als ik de reviews mag geloven, maar bij dit model (en een paar andere) vind ik het wijzerplaatontwerp iets tekort schieten, de marker op 12 uur is gelijk aan de rest. Als ze het van hun duikers overnemen door de 12 uur aan te passen (dubbel zo breed, driehoek, groter) komt dat de leesbaarheid wel ten goede.
Bij twijfel eerst kijken of je er een in de hand kan houden, niet kopen vanaf een foto/productrender.
Sinn heeft knappe horloges maar heb dezelfde bedenkingen als CADirk.
Los ervan bij twjifel nooit doen. Het ding is eens je die hebt blijf je twijfelen en heb je nooit het volle genot.
Bij twijfel hard inhalen!
Bij twijfel verder zoeken naar een horloge waarbij je de twijfel niet hebt!
Waar zit de twijfel in?
Waar twijfel je precies over?
Ik vind dit persoonlijk een mooie Sinn, met witte wijzerplaat.
Had ik ooit mijn ‘sinnen’ op gezet.
Maar was net voor mijn neus verkocht. 
Ik heb dit model welgeteld één dag gehad, kwam op mijn pad bij een inruilactie. Ik kon de dag erna deze weer omruilen voor iets wat ik echt wou (Not, die Evo overleefde ook maar een maand).
De uurmarkers zijn net nullen, en plaat vond ik net te basic. Maar goed, het kan ook aan mij liggen.
Deze vind ik persoonlijk ook mooier, net wat meer body dan die van TS. Maar goed, different strokes…