Voor mij is dat de Seiko SBDD003 Kinetic Marine Master. Kan deze momenteel nog niet betalen, ik moet mijn horlogehobby in de hand houden…anders ga ik bankroet.
Zie onderstaande link. Die linker (Seiko Marine Master SBDX001) heb ik al, maar die rechter (SBDD003), wohowow… nu nog even niet…
seiko velatura automatic
aquanautic king cuda
marathon tsar
hier kan ik van kwijlen.
terwijl mn vrouw een lichte hartverzakking krijgt, die denkt dat dit alles alaminuut moet worden aangeschaft.
Verlangens voeden onze ziel en niet altijd de vervulling daarvan. Door te verlangen blijven we vitaal. En deze vitaliteit betekend geluk voor ons.
Maar eens……………………………………………B)-
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Nou die MarineMaster (linker) die MMD toont is wel erg mooi! Mijn favoriet is de Blancpain Fifty Fathoms MilSpec 1; onlangs een keer langsgekomen en die heb ik met mijn stmme kp laten lopen: ik was niet zeker van de echtheid. (Meer deskundige mensen op diverse fora twijfelden ook - het bleek dus een echte…X(). Het is dus een kwestie van tijd…
Wat meer in de sfeer van onbetaalbaar / onbereikbaar ligt: de Blancpain Fifty Fathoms Air Command. Slechts mondjesmaat gemaakt. Deze week is er eentje verkocht voor zo’n 40k euro…
Voor mij is dat de Rolex Milgauss met het prachtige groen getinte glas en de opvallende oranje “bliksemschicht”-secondenwijzer. Maar hij gaat een keer in mijn bezit komen…
Er zijn nog zoveel horloges die ik niet ken. Daarom blijf ik hier ook regelmatig komen
Maar van de horloges die ik al wel ken zijn dit voor mij de kwijlexemplaren waarvan de prijskaartjes mij te machtig zijn.
Dat had ik niet zien aankomen, Coenraad
Meestal heb je van die smaakvolle klokjes, maar
stiekum staat dit monster op de verlanglijst
groet
Mark
Mijn beste,
Ach, ik doe wel eens meer gek!!
Maar om eerlijk te zijn, ik ben nooit zo’n grote bewonderaar van ’Rolex’ geweest.
Doch daar is de laatste tijd toch wel wat verandering in gekomen. Ik had het gewoon nooit zo op die loep, welke mij de ware schoonheid van het horloge ontnam. Gelukkig heeft de ‘Sea-dweller’ een toegankelijker datumvenster.
Voorts riep bij mij de naam ’Rolex’ ook enige associatie op met, laat ik zeggen; druktemakers welke door middel van het uiterlijk vertoon hun innerlijke onzekerheden trachten te verbergen.
Maar zoals gezegd “ik ben hier van teruggekomen”.
Deze verandering is er mede gekomen omdat ik door het volgen van de diverse horloge forums de meerwaarde van ‘Rolex’ heb ondekt.
Glycine Airman uit de eerste series, dat blijft nog wel even dromen (en zoeken en sparen).
En doe anders dan maar zo’n SeaDweller, zoals Coenraad heeft laten zien.