Bij wie kan ik mijn SEIKO monster het saffierglas laten vervangen?

Beste allen,

Ik ben nieuw in deze community, helaas ken ik geen betrouwbare/vakkundige mensen die een saffierglas mod uitvoeren. Met google kwam ik alleen monsterwaches(punt)nl “Rob” op het spoor, alleen de gemengde ervaringen van mensen hier heb ik mijn twijfels daarbij.
Aanraders?

Saffierglaasje zelf kopen, en bij een horlogemaker erin laten zetten. Zo heb ik het toendertijd ook gedaan bij mijn Orient Mako. @royke74 heeft ook nog wel een adresje in het zuiden van het land (ik heb een New Turtle van hem overgenomen waar saffier in was geplaatst).

1 like

Bedankt voor de aanrader, waar kan ik het beste 1 kopen? Double domed AR coating

Roy doet dat tegenwoordig zelf, hij is Seiko modder deluxe. Sumo’s, Marinemasters…niks is hem te gek :star_struck:

Volgens mij is er voor de Monster alleen SD met AR coating bij Crystal Times. Dat vind ik de beste saffiertjes.

5 likes

Ho ho ho… ik ga t proberen Han. Dat is wat anders.
@MotoSkooly moet wel met de vaste hand er naast komen staan :rofl:

7 likes

Hi Royke, lever jij ook de glazen of moet ik dat eerst zelf kopen. En hoeveel vraag je ervoor ?

Bedank voor de aanrader

Komop Roy,

Ik kwalificeer niet op één van de twee punten.

Btw SeikoAddict, volg mij op Instagram. Thanks :sunglasses:

Nu weer serieus, als je die nieuwe groene Monster hebt betaal je bij mij alleen de verzendkosten en een flesje Southern Comfort. Ik wil die groene kleur IRL zien omdat ik plannen heb voor die groene Sumo plaat.

Elke andere Monster komt er bij mij niet in, mi scuzi :smile:

5 likes

Je moet meneer bibs, uuh @HanDavinci niet zo serieus nemen. Maar nee, ik heb geen glaasjes en kan ook nog niet vervangen. Misschien in de toekomst wel. Misschien dat je locale juwelier het er voor je in kan zetten… CT zoals beschreven levert de gewenste glaasjes voor je. Succes

5 likes

haha :slight_smile:

1 like

Bedankt voor de tip ik zal even een kijkje nemen bij CT

Het was geen grapje over die groene Monster hè, ik plof dat glas er zo in. Voor de rest pass ik liever voor de juweliersklusjes.

2 likes

En die vaste hand moet echt van mij komen? :joy::joy:

Moest ff Googlen wat bedoelde, maar damm… die jade monster heeft idd een mooie groene plaat :heart_eyes:

Die andere groene mag er ook best wezen

1 like

In Sittard zit horlogeglas.nl

Gr. Marc

En een stevig prijskaartje. Uurwerk is natuurlijk beter maar volgens mij hebben ze aan de kast en band niet veel veranderd. Of zie ik iets over het hoofd wat een ruime verdubbeling van de prijs rechtvaardigt?

Dat blonde kortharige geval van laatst ook niet meegerekend? :confounded:

2 likes

Dat was anders, daar is Han in gekomen.

4 likes

Nee. Niet zolang ze eruit ziet als GI Jane on crack.

Maar wanneer haar haar weer teruggegroeid is en ze doet er een lekker mal kleurtje in, is ze weer welkom.

2 likes

true, my bad :sunglasses:

1 like