Ik ben nieuw in deze community, helaas ken ik geen betrouwbare/vakkundige mensen die een saffierglas mod uitvoeren. Met google kwam ik alleen monsterwaches(punt)nl “Rob” op het spoor, alleen de gemengde ervaringen van mensen hier heb ik mijn twijfels daarbij.
Aanraders?
Saffierglaasje zelf kopen, en bij een horlogemaker erin laten zetten. Zo heb ik het toendertijd ook gedaan bij mijn Orient Mako. @royke74 heeft ook nog wel een adresje in het zuiden van het land (ik heb een New Turtle van hem overgenomen waar saffier in was geplaatst).
Nu weer serieus, als je die nieuwe groene Monster hebt betaal je bij mij alleen de verzendkosten en een flesje Southern Comfort. Ik wil die groene kleur IRL zien omdat ik plannen heb voor die groene Sumo plaat.
Elke andere Monster komt er bij mij niet in, mi scuzi
Je moet meneer bibs, uuh @HanDavinci niet zo serieus nemen. Maar nee, ik heb geen glaasjes en kan ook nog niet vervangen. Misschien in de toekomst wel. Misschien dat je locale juwelier het er voor je in kan zetten… CT zoals beschreven levert de gewenste glaasjes voor je. Succes
En een stevig prijskaartje. Uurwerk is natuurlijk beter maar volgens mij hebben ze aan de kast en band niet veel veranderd. Of zie ik iets over het hoofd wat een ruime verdubbeling van de prijs rechtvaardigt?