Balen Goran, hopelijk komt het allemaal goed. Fijn dat je in ieder geval op weg bent geholpen…
Ook niet zo bedoeld😉
Uiteraard heb je via het forum, mocht je er niet uitkomen met de dealer, nog de vakmannen welke via zo’n Google maps kaart te vinden zijn welke hier ergens op HF rond zweeft…
Zo heb ik forumlid Tokes gevonden, voor als ik een reparatie heb.
Er zweeft ergens ook een actueel topic over dit onderwerp (breken van de veer) en de service van Hamilton in deze. Daarin word ook verwezen naar. Een aantal leden heeft daar met tevredenheid gebruik van gemaakt.
https://www.hamiltonwatch.com/en-nl/hamiltonpickupservice/form
Helaas geen “België” als optie
Ai, sorry
Geen sorry nodig
Even een update: horloge is nog steeds bij hamilton… Tot nu toe geen email of telefoon dat er kosten voor mijn rekening zijn dus fingers crossed
Net de hamilton opgehaald… ze hebben er een nieuw binnenwerk ingeplaatst zelf €30 moeten betalen voor verzending etc. Tevreden van dit servicepunt
Al bij al een goede afloop geweest @ivar1
Dat betekend voor jou ook als VW een slecht werkende Golf uitleverd, ALLE Golfjes waardeloos zijn? Dat gaat wel wat ver!!
Maar wat wil je als verkoper doen? Ke hebt een werkend horloge verkocht (daar gaan we natuurlijk vanuit!) en bij de koper komt een defekt horloge aan? Voor beide kanten vervelend! Maar om meteen iedereen te verdenken…. Want dat doe je feitelijk…. Gaat wel wat ver!
Zoals ?
Tsja ik lees alleen maar problemen welke al dan niet klantvriendelijk worden opgelost. In Belgie wat onvriendelijker blijkbaar maar heb zelf geen horloge van dit merk.
€30,- verzendkosten. Ik zeg prima geregeld. Nu wat positieve reclame voor deze brave AD, mag dan wel vind ik.
Ik denk dat dit niet toegestaan is?
Oh, geen idee eigenijk.
Ik denk het dus geen namen noemen voorlopig…
Mooi om te lezen dat het opgelost is
Dat klopt. Maar niet vanwege die ene slecht werkende Golf