Ik ben onderweg naar de verdeler
Zuukses en hoop voor jou en de verkoper dat het verholpen wordt.
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad met een Khaki Field Mechanical. Netjes onder garantie opgelost en er een mooi servicepasje en een travel case bij gekregen. Gewoon bij de Hamilton dealer naar binnen gaan en zeggen “hij doet het niet meer”.
Waarom zou je als AD zo moeilijk doen…maakt hun toch geen reet uit. Ze kunnen hem toch gewoon voor je opsturen. Laat de importeur/Hamilton het uitzoeken.
Lekker klantvriendelijk van die AD.
En het is trouwens prima zaken doen hier op HF…behalve dat hier ook genoeg lowballers zitten🙈
Update: de 2de verdeler was een vriendelijke man die het horloge zonder poespas aannam en het gaat wegsturen naar Hamilton…
Kan wel even duren gaf hij aan. Ze gaan me op de hoogte houden.
To be continued
Kijk, dat gaat al een stuk beter!
De laatste tijd wel veel mis met dit merk
Klinkt meteen een stuk beter!
Kijk, zo kan het dus ook.
Keurig. Zo leer je de juiste winkeliers kennen. Ik ben benieuwd naar de uitkomst, maar het klinkt al heel positief.
Laat ons hopen
Laat ons hopen dat ze het zo aanvaarden…
Nooit betwist
Zo hoort het. Je hebt veel dealers van die instapmerken van Swatch en er zitten daar helaas wat charlatans tussen. Hopelijk komt het nu goed
Wel het was een verdeler van oa Omega, Tag, etc maar ik werd een beetje buiten gekeken (want ik kwam geen geld opdoen) en dan zag hij mijn Tudor tevoorschijn komen van onder mijn jas en dan was hij plots vriendelijk nou dat pakt niet bij mij.
Ik zal het een ander dan wel gunnen*
De leden krijgen hier advertentieruimte. Het forum heeft daar wel een paar regels aan verbonden maar moet verder helemaal niks.
@W2them is een slim en sympathiek heerschap, en als hij zegt dat het ok is een hij alleen een uurwerkmaker nodig heeft zou ik gewoon ontspannen en hem daarin z’n eigen weg laten gaan.
Dat gezegd: wat kost zo’n nieuw ETA uurwerkje op de baai?
Rond de 100 voor een goeie heb ik te horen gekregen.
Kijk. Want da’s ook een weg.
We zien wel
Zou het inderdaad aansturen bij Hamilton, dat er garantie op zit en dat ze het moeten maken. Juridisch sta je sterk, want het is ook “niet in de lijn van verwachting” dat een veer zo snel kapot gaat. Het is een “field-watch”, dus moet tegen een stootje kunnen.
Als je er een zaak van maakt, dan ga je die hoogstwaarschijnlijk winnen.
Maar ja, rechten hebben en recht krijgen, is iets anders.