Bijgeloof .......?

tja bijgeloof of wat dan ook … de combi van de superocean II was opzich wel mooi maar het voelde gewoon niet goed.
Ik heb in het verleden al meer mooie horloges verkocht om deze kleur maar dacht dat het nu wel kon …maar helaas.
Vorige week tegen de Graafschap verloren en nu tegen Nac weer …:frowning: tegen Nac was het vervloekte horloge al verkocht maar nog niet verstuurd …als ik dat geweten had ;))
het is opgelost …en is het land uit :smiley:

nu ben ik overgestapt op een andere Breitling, en het voelt als een oase van rust (als de displays uit staan natuurlijk :wink: )

perfect in grote en draagcomfort, de herkenbare ruiters die bij deze uitvoering door het platte uurwerk niet storend zijn.
een quartz is voor mij ook handig zodat ik hem makkelijk kan afwisselen en daardoor meer kan dragen dan een automaat.

ik vind dit ook de mooiste uitvoering, door het vernieuwde wijzerblad met Reliëf motief passen de displays perfect bij de rest (bij andere kleuren en oudere uitvoeringen vond ik ze soms te aanwezig en opvallend)

titanium blijft ook een geweldige materiaal, mooi van kleur en fijn te dragen en gebruikssporen vallen niet op of zijn goed zelf tot op zekere hoogte bij te werken.
een andere optie waar ik even over getwijfeld had was de titanium seawolf in het zwart, blijft ook geweldig maar is net te hoog ik meen 18,6mm en door de uitstekende ruiters moest ik vaak eerst mijn horloge afdoen voor ik mijn jas of vest kon uitdoen en das niet erg handig (collega’s keken mij ook altijd erg vreemd aan :smiley: )

een mooie lume kan ik ook altijd erg waarderen … ik zag het bij toeval vanmorgen …(deze twee foto’s komen nu van het net, voor lume foto’s moet ik nl altijd wat meer werk doen en dit is nu wel zo gemakkelijk :wink: )

ik heb nog wat meer foto’s gemaakt …
op rubber … er is ook originele onderweg, kon de band van zoltar die te koop stond niet laten liggen blijft altijd leuk om een keer af te wisselen.

zo dit voelt beter …veel beter …

met nato is het zelf bestand tegen al het geweld in het stadion … :slight_smile:

voor de mensen die me niet kennen …ik val wel mee en ben wel fanatiek maar uit dat niet op een manier wat niet gewenst is :wink:
ik uit me op een manier die de mensen naast mij net kunnen horen, ach als andere zich op hun manier uiten hoort er ook weer bij (zolang het maar acceptabel is) want anders is er ook geen sfeer :wink:

nog wat foto’s om te laten zien dat het ook anders kan :smiley:

ik kwam nog wat foto’s tegen van mijn vorige aerospace … ik vond het wel leuk te zien dat ze toch best wat verandert zijn …

en nog 1 met zijn eigenband

Mooie foto’s

Mooie breitling

Minder mooie club :smiley:

schmeink Schreef:

Mooie foto’s

Mooie breitling

Minder mooie club :smiley:

van jou kan ik het hebben :smiley:

Ik vind deze mooier dan de SuperOcean als ik eerlijk ben, dus in mijn ogen heb je de juiste keuze gemaakt :wink:
Je hebt dus in ieder geval één juiste keuze gemaakt, nu de club nog :smiley:

Ik ben niet zo’n fan van Breitling, maar deze kan ik echt wel waarderen.

Mooie breitling. Zoals je zelf al zegt lekker rustig als de displays uit staan.

Haha…NEC:z

Ik begin Breitling steeds meer te waarderen en dit is er zeker 1 die ik ook mooi vind. Ik moet echter zeggen dat ik die Superocean II ook wel mooi vond, zeker na een youtube filmpje dat ik gezien had. Het feit dat de bezel inclusief de cijfers uit 1 stuk was gemaakt, heeft wel indruk gemaakt. Maar: gefeliciteerd in ieder geval met deze aanschaf!!

heren bedankt :slight_smile:

ach qua club, ik ben er geboren en mee opgegroeid …het leuke met NEC is dat je van te voren nooit weet of ze gaan winnen …gelijkspelen of zelfs af en toe verliezen :wink:
en ik heb ook niks tegen de “grote” club’s maar zeg altijd wel tegen collega’s dat ik vind dat ze voor de makkelijkste weg kiezen :wink:

(ik werk in boxmeer en dan heb je VVV , psv kan ik me ook nog voorstellen …maar ajax dan zeg ik altijd als je dan voor zomaar een club kiest omdat ze mooi voetbal spelen wordt dan fan van barcelona (tu) )

ik had de ajax fans bij ons op het werk al te pakken …
ik zei “ik wordt ook fan van ajax” als ze na cillissen de andere 10 ook nog overnemen stap ik ook over :smiley:

voor iedereen die me niet kent, neem het op met een :wink: en niet persoonlijk, zelf nemen we het ook vrij luchtig op met als basis een dolletje en een beetje pesten :smiley:
(al komt het via internet niet altijd over zoals bedoelt wordt … )

Een hele mooie deze breitling zit er zelf ook al een hele tijd naar te kijken om er een te kopen, gefeliciteerd…enne…Feyenoord wordt toch kampioen:D

Hennie Schreef:

Een hele mooie deze breitling zit er zelf ook al
een hele tijd naar te kijken om er een te kopen,
gefeliciteerd…enne…Feyenoord wordt toch
kampioen:D

bedankt, ik zou het mooi vinden (tu)

Gaaf !!

Een bekende op de foto die Aerospace :slight_smile: volgens mij mijn oude liefde.
Super mooi diegene die je nu hebt.

Ik heb nu een B-1 maar blijf dit toch ook een heel mooi horloge vinden.
Veel plezier ermee.

Gerrit

yep, volgens mij is het idd jouw oudje :slight_smile:
als je er nog een keer 1 hebt in die staat voor die prijs :wink:

Was inderdaad een koopje destijds haha…
Veel plezier met de nieuwe nogmaals

Fantastische klok en met de herkenbare riders meer Breitling als de ander.

Gefeliciteerd (tu)

Zeer mooi,ben altijd al gecharmeerd geweest van de aerospace.
Heb zelfs al eens overwogen om m’n superocean te ruilen voor een mooie aerospace.

gr Ron

Fraaie serie beelden weer Joost!

heren bedankt (tu)

Staat op de bovenste nachtfoto de backlighting aan?
Prachtig dat de LED’s hetzelfde kleuren als de lume!
Ik heb de voorganger en draag m met veel plezier als daily beater, al is het zonder het visueel mirakel in het donker.
Van harte en veel plezier ermee.

bedankt en idd, als je de functies gebruikt staat de backlighting aan en die gaan meen ik na 6 seconde uit.
als je dan de kroon weer bedient gaat opnieuw aan.

Heeft dat geen nadelige gevolgen voor de batterij?