Zaterdag ga ik dertig miljoen euro winnen.
Dan ga ik natuurlijk een horloge kopen.
Wat is er tegenwoordig te koop voor zo’n soort bedrag?
Ik zoek iets in geelgoud, met gekleurde steentjes misschien. Nutteloze complicaties lijken me wel mooi. En uiteraard moet het een goeie belegging zijn.
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat ik hem zou winnen hahaha.
Ik blijf bescheiden en ga er een paar horloges van kopen. Sowieso een Hesalite Moonwatch en misschien nog wel een Tudor Black Bay Pro. Dus dan hou ik nog een heleboel over om van te kunnen reizen, een huis laten bouwen en de rest bewaar ik voor mijn pensioen….
Ok… misschien kan er nog net een Landrover Defender 110 van de vorige generatie vanaf
Gewoon een Reverso of iets simpels zoals een GS handwinder, of iets draagbaars wat niet teveel aandacht trekt, om het feit te vieren.
30 miljoen zou ik voor me laten werken, en verdere luxe zou ik van het vruchtgebruik doen.
Wel zou ik per direct m’n baan opzeggen, een appartement naast een leuke universiteit kopen, en dan gezellig met moeders de vrouw wat leuks gaan studeren terwijl we onze reizen voor 2023 zouden plannen.
Oh, ja, ik zou m’n mond houden over de nieuwe rijkdom. Want plots wil iedereen wat van je.
@Capibara Gedurende jouw reizen al eens in India geweest?
Ik zoek iets in geelgoud, met gekleurde steentjes misschien. Nutteloze complicaties lijken me wel mooi. En uiteraard moet het een goeie belegging zijn.