Bijna 30 miljoen gewonnen. Welk horloge kopen?

@AmsterdamVintageWatches :kissing_heart:

22 likes

:rofl:

1 like

Dat wordt dan een Lange und Söhne SAXONIA in witgoud en een Rolex Cellini en voor de sportiviteit ook nog een Rolex GMT Pepsi in het witgoud. Over de rest van het fortuin nog even nadenken.

1 like

De Opperdoezer is een iets latere dan nieuwe oogst Doré, maar erg lekker. Ik kook ze graag in de school met wat dille. :+1:t2::+1:t2: Maar bij het Bintje ben je me kwijt, ik pak meestal een Frieslander. Ook omdat ik moeilijk aan fatsoenlijke Bintjes kom, niks tegen de knol zelve. :upside_down_face::wink:

1 like

Een ressence denk ik:

2 likes

Zo denk ik er ook ongeveer over!
Zal geschiedenis worden en ik heb ook al een scriptie onderwerp: Wederkerigheid in de Viking samenleving.

Nou dat lijkt mij wel wat ja.

1 like

Cobra 6 vasthouden.

1 like

Ik meestal in de sporthal.

3 likes

:rofl::rofl::rofl: Zo kut, autocorrect.

En? Al een Daytona Rainbow gevonden?

1 like

Moeilijke keuze. Ik denk uiteindelijk een Nomos Club watch, referentie 701/703

2 likes

Ik zou deze kopen :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

7 likes

Als je zou winnen zou ik alvast niets online zetten ervan.

Ik heb begin deze maand een giveaway van 10k gewonnen, door de vermelding op hun story kreeg ik dagelijks allerlei berichten aan, van haatberichten tot bedelaars :sweat_smile:

That being said:

Liever 5 mooie horloges ipv 1 over the top dure lijkt me beter

1 like

Mij is dus exact hetzelfde overkomen nadat ik mijn Brunmontagne heb gewonnen. Maar ook wel leuke lieve berichten hoor!

12 likes

Wel een groene hulk dan.

1 like

Dit is echt weer van die informatie over de mensheid die ik liever niet heb. 🥲 Te triest voor woorden.

1 like

Goed idee. Ik claim Ketelaars om de wachtlijst te omzeilen :wink:

1 like

3 likes

Koop de rechten van een kerstmis klassieker en je zit goed voor de rest van je leven. Royalties tikken leuk aan. Dus ‘last christmas’ van wham of die van Mariah Carey

1 like

1 like

Ik zou geen specifiek horloge kopen maar wel een paar mooie initiatieven van onze leden een financiële boost geven.
Reclamespotjes rondom het 8-journaal voor Brunmontagne, Ketelaars, Holtinrichs, Staudt etc etc.
Of een mooie etalage ergens op de Champs Elysee in Parijs waar de mannen hun waar kunnen uitstallen.

Een eventueel resultaat zou mij meer voldoening geven dan een duurder horloge :innocent:

25 likes