Tellen, en dan weer opnieuw tellen . Ik had maar een tientje, dat wordt dan iets bij Ali
Of 3 patatjes met, en dan moet je nog een paar euro bijlenen ook
Patat? Dat heet toch friet?
You know damn well what I mean buster!
Ik hoop dat je nooit voor dat dilemma komt te staan. Geld maakt niet gelukkig. Geen geld trouwens ook niet!
Aardappel reepjes
Nu doe je gewoon baldadig.
Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Met 30 miljoen ben je al gauw een ongeleid projectiel dat 9 van de 10 keer te pletter slaat op een bodemloze leegte. Trust me, I’m a pro
Ik ben al 10 keer te pletter geslagen in een bodemloze put en dat zonder 30 miljoen, arme ik
30 miljoen kan ik niet beoordelen maar van weinig naar veel naar weinig wel. ach je leert er van relativeren.
Gelukkig had ik mijn gezondheid nog.Die ging pas naar de klote toen de rest weer geregeld was…
Wat denk je bij flinke erfenissen? Dar kan ook de familie opblazen.
Als we nu mijn tientje bij jou 5 euro leggen kunnen we toch een mooi horloge kopen, moeten we wel af en toe ruilen en houden we nog €1,31 over en wachten we tot eind 2023 en kopen we er weer 1
€13,69 is toch geen geld he, kunnen er alleen niet mee zwemmen dat is dan weer jammer
Ik wil wel proefkonijn zijn. Als sociaal experiment wil ik me wel opofferen door het winnende lot over te nemen. Mogen jullie over 10 jaar komen kijken hoe de vlag er bij staat.

Patat? Dat heet toch friet?
Ligt eraan waar je woont.

Ligt eraan waar je woont.
Nee hoor. Je hebt mensen, die hebben het fout en noemen het friet, en je hebt mensen die het goede woord gebruiken, namelijk patat.

die hebben het fout en noemen het patat
Ftfy
Klopt inderdaad het is friet!
Beste wensen!
En hiermede kunnen we dit topic naar off topic uitzwaaien