"Bijna" gratis Monster op De Rikketik

Vanochtend samen met Bojo, voor beiden de eerste keer, naar de Rikketik geweest. Mooie, en dure, klokjes gezien, klokjes gezien die ons wat minder intereresseerden (het soort dat aan de muur hangt ;)) en het soort dat je persé om je pols wilt dragen.
Dat laatste betrof wat mij betreft een zwart monster, bij Robbie aan te schaffen. 's Ochtends om 10 uur stond ik bij zijn stand en geef aan in de loop van de middag de Seiko op te willen halen. Zo gezegd zo gedaan, rond 1 uur bij Robbie gemeld en na wat small talk krijg ik mijn Black Monster mee, ik ben blij. Na 10 meter richting uitgang te hebben gelopen realiseer ik me dat ik helemaal niet heb afgerekend! :smiley: Ik draai me om om alsnog aan mijn verplichtingen te voldoen als Robbie al deze kant op komt lopen, twee zielen één gedachte. Toch maar even betaald. Wil ik in de toekomst vaker van zijn diensten gebruik willen maken dan zal ik hem te vriend moeten houden :slight_smile:

Hierbij een paar plaatjes van mijn “bijna gratis” aanwinst.

Gefeliciteerd Marten P.
Een betere koop had je bijna niet kunnen doen, behalve dan een oranje kopen. Heel veel plezier met je aanwinst. Daarmee kun je zeker de komende twintig jaar mee vooruit.

Groeten, Eeltje

Mooie klok Marten! Overigens nadien ging het gerucht door Houten dat Robbie 's ochtends kwam in een stationwagon en weggaat in een sedan omdat hij zoveel verkocht had.

Groet,

Bojo

Mijn beste,

Een leuke verhaal wat hoort bij een leuke dag.
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Veel plezier ermee. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Het was rustiger dan vorige keer, maar toch best OK.

Ik kwam in een state en ik ging er ook in weg ;).

Het is wel een Volvo850R ipv een Alfa156 station geworden dit jaar :smiley:

Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Veel plezier ermee. Ik heb een iets bescheidener type bij robbie409 gekocht. Misschien niet voor de komende 20 jaar, maar toch wel voor minstens 10!

Groeten, Tom V.

Leuk verhaal Marten, mooi horloge ook.
Als het goed is krijg ik morgen mijn zwart Monster in de bus (ook van rob)

Groeten,

Stefan

mooie stoere klok ! Veel plezier ermee.
groet
Harald

Gefeliciteerd met je aanwinst!

volgende keer wat harder door lopen :wink::smiley: