Ik zit al geruime tijd te kijken naar de DateJust modellen en de Oyster Perpetual.
Tussen deze 2 series zou ik voor mij de perfecte Rolex kunnen samenstellen.
Oyster Perpetual heeft geen fluted bezel en Jubilee band, maar wel weer een datum loop
Ik zou eigenlijk een Oyster Perpetual willen met fluted bezel en jubilee band. Band kun je los kopen maar dan heb ik een band over waar ik niets mee doe. De fluted bezel zal ook wel los besteld kunnen worden maar dan komt het horloge op er hoog bedrag.
Dit is de bijna perfecte Rolex voor mij. Alleen zou ik deze willen aanschaffen maar dan zonder datumloop.
Wel met Fluted bezel en Jubilee band.
Ik ben nog niet bij een AD binnen gelopen(potje is nog net niet toereikend).
Er staat er een hier op het forum voor een mooie prijs. Dan is het alleen even een kwestie van het glas vervangen. Dit is idd een erg mooi model. Kleur blauw die ze gebruiken is perfect. Succes nog met de zoektocht.
Een OP op jubilee zetten en een fluted bezel monteren? Los van de kosten, ik weet niet of dat qua maatvoering gaat. OP is 39mm. Past daar wel een band/bezel op die voor een Datejust bedoeld is?
Los daarvan: Ik zou inderdaad maar gaan voor het vevangen van het glas van een DJ met jouw wensenpakket.
Als je 100% zeker weet dat je het horloge niet meer wegdoet kun je de bracelet toch prima verkopen. Als je het niet zeker weet ook eigenlijk
Cyclops delete… je bent niet de eerste:
Ik zou wel gewoon een ander glas (laten) monteren, de brandermethode zou ik niet doen maar werkt prima:
WARNING: This video features stunts performed either by non-professionals or under the supervision of idiots
(De muziek irritatie factor neemt wat af in de loop van de paar minuten )