Bijna jarig, wat krijg ik?

Over enkele dagen of minder ben ik jarig. Door liefje wordt ik soms lekker gemaakt wat ik wil hebben voor mijn verjaardag. Meestal vraag ik praktische dingen voor in huis. Dit jaar maar een rijstkoker gevraagd. Toch blijft ze vragen wat voor horloge ik wil hebben.
Tjah blijft een lastige vraag, maar wat zou mijn ideale verjaardag cadeau kunnen zijn? Ik zat zelf te denken aan een vintage duiker uit de jaren 50/60. Die zijn meestal echt prachtig. Budget, geen idee. Laten we het houden tussen 200-2000 euro?
Ik ben meestal gek op wijzerplaten met een kleurtje (te weinig daarvan in bezit). Seiko is tot nu toe niet echt mijn merk, al eens eentje in bezit gehad, maar kon mij niet bekoren.

Als jullie nog leuke ideeën hebben, wie weet waar ik straks mee opgescheept zit.:upside_down_face:

6 likes

Dat is een vrij WIJD budget. Van Seiko 5 tot Oris Aquis. :grimacing:

1 like

Wil je je vriendin zonder vintage ervaring (neem ik aan) een vintage voor je laten shoppen? :grimacing:

1 like

Heb je al een air fryer?

51 likes

https://www.invictastores.eu/nl/

Hier eens laten kijken, misschien zit er iets tussen.

11 likes

Eigenlijk te makkelijk. :grimacing:

2 likes

Hoe moeten wij nou weten?

Ik denk een teleurstelling en als je geluk hebt een goede beurt

4 likes

Beetje boven het budget maar is wel goedkoper te krijgen denk ik
2 likes

Budget van 200-2000 euro slaat als een lul op een drumstel. Factor 10 verschil. Daar kunnen we niet zo veel mee @Chillekasper :sweat_smile:

Oh wacht Invicta is ook goed in dat trucje. Prijs 2000 euro maar nu special price my friend met 90% korting voor 200 euro. :rofl:

Maar oke ik ga toch een advies geven.
Duik horloges in de categorie

• 200-500 euro: Seiko, Citizen
  • 500-1200 euro: Seiko, Longines, Oris, Yema
  • 1200-2000 euro: Seiko, Tag Heuer, Oris, Breitling, Doxa, (Omega Seamaster vorige generatie met wave dial (Goldeneye)).
5 likes

20-200 ook. Denk dat ie dat bedoelde

Voor max 2000 zal lastig worden denk ik. :man_shrugging:

Maar kijk hier eens:

Ik wou net zeggen, een skindiver misschien. :point_down:

Kijk eens!

1 like

Zou dan voor een vintage inspired diver gaan bijvoorbeeld Oris 65 diver of Longines Legend Diver of Seiko SPB14X serie. Voor tussen de 1000-1250 euro allemaal wel te vinden.

2 likes

Ik vind Chillekasper meer een doxa type.

1 like

Ik denk dat er iemand een dolletje met ons probeert te maken.

3 likes

De Doxa Sub300T voor 1890 euro is inderdaad een waanzinnige out of the box keuze! Beads of rice bracelet. In allerlei kekke kleuren. The Jacques Cousteau diver. Vintage uitstraling. Beter wordt het niet. Goed bedacht! :sunglasses::+1:

@Chillekasper topic kan dicht.

7 likes

Gewoon lekker oranje.

1 like

De vorige generatie Omega Seamaster Professional 300m met wave dial uit Goldeneye zou ook net binnen de 2000 passen.

1 like

Welbeschouwd is dit toch ook niet zo heftig?

On-topic: voor ruim €200 zijn meer dan genoeg duikertjes van vage Franse merkjes te vinden. Lekkere zwarte plaat en groenige gepatineerde cijfers en indices. Best leuk voor erbij