Als ik je een tip mag geven:
Ik weet niet of dit is toegestaan, maar hij ligt bij mij in de afdeling van de verzameling waarvan ik afscheid wil nemen. Ik mag hier alleen (nog) niet adverteren in de horlogemarkt.
Met groet,
Serge
Als ik je een tip mag geven:
Ik weet niet of dit is toegestaan, maar hij ligt bij mij in de afdeling van de verzameling waarvan ik afscheid wil nemen. Ik mag hier alleen (nog) niet adverteren in de horlogemarkt.
Met groet,
Serge
Is ook bijna een rolex maar dan net niet
Heerlijk
That ship has sailed.
Ik vind die nieuwe Tudor die ze onlangs hebben uitgebracht best mooi.
Als ze ècht van je houdt…
Bb58 blue? Ik zou voor Bb41 gaan.
Dan vind ik die oyster prince (toch?) Die iedereen nu aan het kopen is een betere keuze.
Ik zou dit zo iedere dag kunne dragen
Bijna jarig, wat krijg ik?
Ik ga je verhaal niet lezen, maar ik schat in 12 Invicta’s
Die polerouter rechts klopt volgens mij niet. Andere wijzers dan ie zou moeten hebben.
Is een bumper ook volgens mij?
Om eerlijk te zijn, Als mijn vriendin aan kwam zetten met een cadeau van een paar honderd euro of meer zou ik haar vragen om het weer terug te brengen waar ze het gekocht had. Ik zou me hier niet echt prettig bij voelen om haar zo iets duurs te laten kopen voor mij.
Wij maken meestal iets voor elkaar. Dan weet je dat de ander er echt tijd in gestoken heeft, wat mij veel meer waard is dan sparen voor een duur cadeau.
Ik ben altijd geïnteresseerd in zulke suggesties. Wat voor dingen maken jullie dan?
Dan zou ik voor de Universal Geneva Poulerouter gaan
Wij ook, die zijn nu 6 en 4. Ik adviseer toch een duur cadeau.
Volgens mij snap je mijn gedachtegang niet. Of je reactie is sarcastisch.
@Chillekasper, echt van alles,
Een tijd terug had mijn vriendin een mooi schilderij gemaakt,
Voor haar verjaardag had ik 2 ringen gemaakt.
Voor dit jaar kerst ben ik een sierraden kistje aan het maken van burl wood.
Ik had zelf het idee dat het er vanaf droop. Pun intented
Wow prachtig! Ik wou dat ik dat allemaal kon. Ben helaas niet zo kundig met mijn handen. Enige wat ik daar mee kan is een klein beetje muziek spelen (viool, piano, gitaar). Dit zijn wel leuke ideeën hoor. Maar denk dat ze een hartinfarct krijgt wanneer ik haar zoiets ga voorstellen.