Oeh, mooi
Polex?
Het aftellen naar het grote consumptie-crescendo is begonnen. Hebben we de schoen al gezet? En belangrijker, hebben we al een boom in huis?
Dank je wel!
Vergeet vooral niet te liken
Ik heb maar één dresser, gerestaureerd vintage erfstuk. Net pak is aan mij niet besteed, dat draag ik alleen op trouwerijen en begrafenissen. Gewoon nette casual kleding. Anders voel ik me niet op m’n gemak…
Mijn vintage Movado in 18K goud vind ik wel een mooi horloge voor Kerst…
Maar misschien wordt het toch een horloge met meer complicaties als chronograaf of maanstand. Ik ben er nog niet uit.
Hier hetzelfde; helemaal mee eens. Ik heb mijn hele werkende leven in pak met das moeten lopen en ben blij dat dat nu eindelijk niet meer hoeft. Maar ‘casual’ kleding kan ook ‘gekleed’ zijn en zelfs heel chique, dus daar kies ik ook voor. Geen dasje jasje hier…
Een hele sjieke!
Mijn vader had niet echt iets met horloges per se, maar wel met precieze tijdregistratie. Zijn horloge was een Casio Wave-ceptor WV-200 en dat is nu bij mij. Ik ben er zuinig op, het is het enige horloge in mijn bescheiden collectie dat onvervangbaar is, maar zeker met de feestdagen draag ik het-- ondanks dat het totaal geen dresswatch is.
Niet perse dressy, maar
Deze zou ook kunnen.
Deze ook.
Maar.
Normaal heb ik met kerst wel iets met goud.Vooralsnog niet.
Wat mij betreft heb je groot gelijk man; inderdaad dragen met respect voor je vader!
Op jouw pols is dit toch ook een 36mm dresser
Kerst is ook voor herinneringen