Bijna kerst, wat is je ultieme dress horloge 😘

Oeh, mooi :heart_eyes:

1 like

Bij kerst hoort een piek:

8 likes

Beste @cdg ik vond je off-topic posts leuker :grimacing:

4 likes

@JanHendrik hij ook :yum:

2 likes

10 likes

Polex?

Het aftellen naar het grote consumptie-crescendo is begonnen. Hebben we de schoen al gezet? En belangrijker, hebben we al een boom in huis? :laughing:

2 likes

Dank je wel!
Vergeet vooral niet te liken :sweat_smile::joy:

4 likes

Voor mij is dat het horloge wat ik van mijn opa heb gekregen:

17 likes

11 likes

Ik heb maar één dresser, gerestaureerd vintage erfstuk. Net pak is aan mij niet besteed, dat draag ik alleen op trouwerijen en begrafenissen. Gewoon nette casual kleding. Anders voel ik me niet op m’n gemak…

13 likes

Mijn vintage Movado in 18K goud vind ik wel een mooi horloge voor Kerst… :slightly_smiling_face:

Maar misschien wordt het toch een horloge met meer complicaties als chronograaf of maanstand. Ik ben er nog niet uit.
:thinking::wink:

22 likes

Persoonlijk vind ik dit ook wel een mooie voor kerst avond

19 likes

Hier hetzelfde; helemaal mee eens. Ik heb mijn hele werkende leven in pak met das moeten lopen en ben blij dat dat nu eindelijk niet meer hoeft. Maar ‘casual’ kleding kan ook ‘gekleed’ zijn en zelfs heel chique, dus daar kies ik ook voor. Geen dasje jasje hier… :+1: :slightly_smiling_face:

5 likes

Een hele sjieke! :ok_hand:

2 likes

Mijn vader had niet echt iets met horloges per se, maar wel met precieze tijdregistratie. Zijn horloge was een Casio Wave-ceptor WV-200 en dat is nu bij mij. Ik ben er zuinig op, het is het enige horloge in mijn bescheiden collectie dat onvervangbaar is, maar zeker met de feestdagen draag ik het-- ondanks dat het totaal geen dresswatch is.

16 likes

Niet perse dressy, maar

Deze zou ook kunnen.

Deze ook.

Maar.
Normaal heb ik met kerst wel iets met goud.Vooralsnog niet. :thinking:

10 likes

Wat mij betreft heb je groot gelijk man; inderdaad dragen met respect voor je vader! :ok_hand:

2 likes

Ik denk dat ik die gouwe ouwe van mijn vader maar weer eens ga dragen

12 likes

Op jouw pols is dit toch ook een 36mm dresser :grimacing:
Kerst is ook voor herinneringen :ok_hand:

1 like