Bijna kerst, wat is je ultieme dress horloge 😘

Mooi! :ok_hand:

1 like

13 likes

Van eind zeventiger jaren, juwelier op de Kinkerstraat verkocht het. Elke middenstander daar in de buurt had zoiets :grin:

Ooit via Facebook contact gehad met een Amerikaan , zijn vader was Amsterdammer en had dezelfde.

Achttien karaat heette die juwelier volgens mij

3 likes

Dan doe ik mee met deze Zenith… :wink:

14 likes

Mooi duo :slight_smile::+1:

13 likes

Goeie ouwe tijden… Ik ken die zaak ook nog; ben van origine Amsterdammer. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik draag nooit overhemden en heb welgeteld nul manchetknopen, maar deze vind ik echt heel gaaf!

1 like

Polerouter is de ultieme dresswatch voor mij (krasjes in het glas btw)

14 likes

Leuk. Mijn ouders hadden een koffiehuis op de
Ten Kate markt

Overigens was er twee jaar geleden bij mij ingebroken, toen was dit horloge ook weg . Inbreker was binnengekomen via het keukenraam … ik was er doodziek van dat juist dit horloge weg was
Poos later ben ik mijn keuken eens goed aan het schoonmaken, toen ik de oven fornuis combinatie naar voren trok vond ik het horloge terug.
Wel een traantje gelaten toen :blush:

7 likes

Die blauwe combinatie is schitterend :star_struck:

1 like

Chic manchetknopen.
Is dat een Omega caliber?

2 likes

Dit is satire?

3 likes

Hoef ik niet lang over na te denken. Wel met de originele donkerblauwe alligator, maar die wissel ik tegen die tijd.

Hoewel… :thinking:

17 likes

Wat gaaf! Ik ben al dertig jaar weg uit Amsterdam maar ben er geboren en getogen. Ook uit een horeca familie. :slightly_smiling_face: Ik blijf in mijn hart altijd een Amsterdammer- waar ik ook woon- maar ik zou er zelf niet meer willen wonen. Een weekendje Amsterdam vind ik heerlijk om te doen, maar ik ben altijd blij als ik daarna dan weer thuis kom in het rustige- en veilige dorp waar ik inmiddels al vele jaren woon.

Er zijn best ook wel veel dingen die ik mis hier onder de rivieren. Vooral het feit dat ze hier geen fatsoenlijk zacht bolletje met echte filet americain kunnen maken. Of een lekker broodje halfom. :unamused: Maar ja; je kan niet alles hebben… :joy:

Dat kan ik mij helemaal voorstellen. Ik heb helaas geen horloges van mijn vader meer, maar gelukkig wel hele mooie herinneringen. :blush:

3 likes

Allebei Top kerel! Maar ik zou gaan voor de Reverso met Kerst! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Ja toch wel hè. Tissot erg mooi, maar dan voor kerstavond oid… :wink:

1 like

@Rik komt uit India. Daar hebben ze nog een kastenstelsel.

6 likes

Bijna alleen maar ultieme dressers hier. Is nog wat nieuws binnen en wsl komt er nog wat nieuws binnen. Binnenkort in dit theater.

19 likes

Ja, die heb ik ook nog liggen. Mooi moment om deze manchetknopen weer uit het doosje te halen. :ok_hand: