Leuke variatie aan dressers. Ik ken alleen de Pontiac van dat rijtje.
Haha… ja mooi man! Tegen jouw dress horloges kunnen maar weinig mensen op! Altijd gaaf om te zien en ik ben benieuwd wat je eerdaags binnen krijgt…
Vandaag nog 1 opgehaald bij een juwelier hier ter plaatse. Kun je gerust een ‘dress-duiker’ noemen.
Zal volgende week wel ff een NA maken, wel kans dat ie bij ‘wat dragen we vandaag’ al eerder voorbij komt. En er komt dus mss nog wat nieuws bij.
Die Kemmner is prachtig
Ho, wacht… de Reverso is een van de eerste horloges waar ik aan dacht bij het lezen van de topicvraag. Maar de Tissot is wel een geduchte concurrent wat mij betreft. En aangezien jij de gouden uitvoering hebt, zeker zo kerstwaardig.
Daarbij, Kerst is nog meer feestelijk dan sjiek. Dus een beetje sparkle mag. Ik stem voor de Tissot (wat is het toch een schoonheid). Ook al heb ik geen stemrecht
Een hele mooie en chique dresswatch Hans Uiteraard ook voor het tenue de ville
Doe dan maar die JLC, nog net iets dressier.
Wow wow wow, wat een collectie. Doe Zentra is wel heel speciaal!
Is in Amsterdam ook steeds moeilijker te vinden. Gelukkig is vn Dobben nog steeds daar.
Moet alleen nog kiezen welke op eerste en de andere op tweede kerstdag. Misschien geen ultieme dressers, maar ze doen het voor mij
Oh, die Lange
Misschien geen dresser in de strikte zin van het woord, maar dat is wel erg chic
O.k., daar zijn de meningen dan over verdeeld.
Mijn ultieme dress horloge?
Tja, dressier heb ik ze niet.
Maar waarschijnlijk wordt het toch deze. Geen echte dresser, natuurlijk. Maar wat mij betreft netjes genoeg. Ik draag normaal gesproken vrijwel altijd duikers.
O.k., nou misschien zoiets…