Misschien toch even bellen naar de AD vooraleer je de reis maakt
die heb ik dan gemist in het blauwe gedeelte misschien eerst maar eens passen voor de maat maar hij is
Mocht je tips willen, geef een gil. Fijne stad (al zeg ik het zelf) !
Ik zou hem gewoon bestellen. Toen ik voor de nieuwe Black Bay bourgundy ging kijken zeiden ze ook: ‘kan wel tot een half jaar’ duren. Letterlijk nog geen 14 dagen later werd ik gebeld dat ie er was.
Het is helaas waar dat er in de maanden na release van een Tudor er vaak een run ontstaat op het horloge. Dit was ook met de BB58 in het zwart en blauw. Als je een jaartje wacht, dan zijn ze vaak gewoon te verkrijgen.
Ik was vorige week in Zwitserland. Ik heb het in Grindelwald, Thun en Interlaken geprobeerd, maar ook daar was de BB54 compleet uitverkocht.
Nog even geduld en dan zul je zien dat je ze gewoon kan bestellen.
Is normaal bij Martens en s&c dat alles moeilijk moeilijk is en als je dan ernaast naar binnen loopt bij burger wat ook weer van hun is ligt alles nieuw rara hoe kan dat nu:thinking:
Om de zoveel tijd even langs de AD gaan als dat kan of inderdaad een tripje naar België maken. Daar hebben ze ook een Zara.
Het is wel echt een prachtig horloge. Staat hier ook op het lijstje.
Het is ook altijd weer “Net niet” met Tudor
Net geen NA
Net geen Rolex
En het is Net niet de moeite voor criminelen om hem te stelen.
Altijd wat met Tudor
Was even aan het zoeken naar bb54 topics en vond dit wel interessant.
Heb je in 010 geen last van blauw die je vraagt om aankoopbewijzen etc?
Laatste keer dat ik er was met een datejust om, moest ik me verantwoorden anders namen ze hem mee . Grapjassen. Gelukkig was HF/insta openen voldoende om de indruk te wekken dat ik een onverstandige verzamelaar ben en geen crimineel met bakken zwart geld.
@Ramonrolex ondertussen binnen?
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan mij wel ergens voorstellen dat wanneer de politie(samen met de belastingdienst ) weer eens controle houden op de meent bv dat ze naar dat soort dingen gaan vragen. Goed om te weten dat HF openen dan voldoende is. Wie heeft er nu in godsnaam zijn aankoopbewijs in z’n portemonnee zitten