Bijna NA: Omega Dynamic Giro Di Sicilia Targa Florio

Een hele mond vol. De LE van de bekende Dynamic Chrono uit de jaren negentig/ tweeduizend. Met de date versie uit deze serie is de liefde voor horloges voor mij begonnen. Een aantal jaar verder, tweemaal de chrono versie gehad. Maar alle drie weer verkocht, zoals dat gaat.

Dit specifieke model heb ik altijd al willen bemachtigen. Je ziet ze alleen niet veel voorbij komen. Deze stond op MP dit weekend en gelukkig kunnen aanschaffen.

Het model zal niet iedereen kunnen bekoren denk ik. Want, best wel drukke wijzerplaat. (Te) grote pushers, forse kroon en afgekapte cijfers. En dan niet te spreken over het uurwerk.

Ben ook benieuwd hoe die in het echt is. Als het goed is komt ie morgen met de post

Wat dunkt u van dit model? Foto’s zijn van de advertentie, om alvast een indruk te geven.

groet, Niels

17 likes

Deze model is de mooiste van de dynamic modellen
Ik ken die persoon die deze omega verkoopt vaak deals gedaan met hen vertrouwbaar zag deze op marktplaats van hem staan

Succes en veel draagplezier voor u

1 like

Ik vind hem karakter hebben.

2 likes

Dat zegt mijn vrouw ook altijd.

4 likes

Dankje!

1 like

Mooi horloge had ook contact met hem alleen je was me voor :wink: Is inderdaad wel een betrouwbaar persoon, heb er ook al eerder een Omega gekocht !

Veel draagplezier…

1 like

Nice catch, deze zie je niet vaak.

1 like

Hardstikke mooi, man, maar waar heb je het over met “En dan niet te spreken over het uurwerk”?
Is niks mis mee, toch?
Ga er lekker van genieten :+1:

1 like

Thanks.

Er is niets mis met het uurwerk. Het is Dubois-depraz ‘piggy back’ chrono module. Een werkpaardje schijnt, maar wat lastig in het onderhoud door zijn gecompliceerde structuur. Doordat de chrono module op het uurwerk is geplaats staat de kroon lager t.o.v. de pushers. Dit wordt niet door iedereen gewaardeerd.

1 like