Bijpassende snuisterijen?

Saturnus V raket, gebruikt voor verschillende Apollo missies

1 like

Haha — nee is ook een antwoord. :+1:

Vintage wandklok incoming behorend bij mijn Zenith Sporto uit de 50-er jaren:

7 likes

Nee.

Ik koop wel horloges waarvan ik redelijkerwijs verwacht dat ze gaan werken met tenminste grote delen van m’n kleding en schoenen.

Een horloge is, naast een riem en m’n ene ring, het enige accessoire wat ik koop. Ik zie dat je nog rookt. Een uitstervende soort. Ik zou stoppen.

Al moet ik zeggen dat ik in de herfst altijd zin krijg om een baal shag te kopen. :wink:

1 like

Dat dacht ik van mijzelf ook.
Tot

Ik koop altijd de juiste riem wanneer ik schoenen koop.
Ik bedenk dan of ik een juist horloge/bandje heb hierbij.
Ik pas of mijn aanschaf hierop aan of ik laat een juist horloge bandje bijmaken.

2 likes

Nope.

Draag horloges op staal, bruin of zwart leer. Leren bandje match ik nog wel eens met mn schoenen indien het horloge een witte dial heeft.

2 likes

Da’s een beetje moeilijk, ik loop 90% van m’n tijd op sneakers of blote voeten. Of teenslippers. De tijd dat ik nog bruin lederen schoenen droeg hield in 2019 op.

Maar lederen schoenen zijn vaak bruin, dus al mijn riemen zijn bruin. Ik heb wel een paar dress shoes (Oxford vetering) in het zwart, met een zwarte riem. Oh, wacht, en blauw suede loafers met bijpassend
 eh, oh. Laat maar. Doe ik het dus toch.

:blush: Kudt.

Grappig, ik ervaar witte of zilveren wijzerplaten ook als dressy.

2 likes

Ik koop horloges niet bewust met gedachten aan mijn accessoires, maar andersom. Ik laat mijn outfit en keuze voor horloge meer afhangen van de dag, activiteit en wie ik verwacht te gaan ontmoeten. Wel, zoals gezegd heb ik aanvullende sieraden gekocht om het plaatje bij het bewuste horloge compleet te maken.

Zijn dat nu echte grisport schoenen?
Nice😎

Overdag goede wandelschoenen , qua werken meest fijn
thuis, blote voeten of laarzen ivm bezig zijn wei/stal e.d.

Laarzen qua kleur uitgekozen zodat ze bij t bandje van de beater passen đŸ«Ł

1 like

Dat. En zwart horloge met bruine bandje is geen gezicht

2 likes

Zoiets?

1 like

1 like

Of met een beetje geluk koop je schoenen in de afprijzing met 50% korting en blijkt er een bijpassende riem in de doos te zitten.

1 like

Been there, done that;

2 likes

Bij wat luxere schoenen zit er vaak een riem bij idd.
Maar we kopen niet alleen luxe he, alsjeblieft zeg!

1 like

Winnaar😄 gave combi

1 like

Santoni vind ik luxe maar daar zit geen riem bij, ik had het over GrĂšve, aangenaam verrast, loop je buiten voor 100 euro met schoenen en een riem.

1 like

Voor 100e heb je geregeld niet eens een riem, dus ja netjes.

Ik koop al mijn kleding en schoenen op 1 plek. (V Tilburg in Nistelrode ---->aanrader )
Vind ik wel handig alles onder 1 dak plus meteen vermaakt indien nodig.

Mede door vaste klant met gezin te zijn is een juiste riem bij een setje schoenen altijd wel haalbaar
service van de zaak roepen ze dan.