Bijpassende snuisterijen?

Ben nieuwsgierig! Hebben jullie ook wel eens wat gekocht met je horloge(s) in je achterhoofd? Kleding, accessoires, snuisterijen?

7 likes

Relatief nieuw in de hobby, dus nog niet op deze manier. Eerder andersom: past het horloge dat ik op het oog heb bij mijn outfits? Hoe draagbaar/combineerbaar is het? Dit zo schrijvend, bedenk ik me dat het een kip-ei verhaal is: kwestie van tijd, voordat het denkproces in de jouw voorgestelde richting gaat. Elke nieuw shirt, vest, paar schoenen, etc. zal ik denkbeeldig combineren met horloge X, Y of Z.

1 like

Nee.

1 like

Zoiets? :grinning_face_with_smiling_eyes:

18 likes

Tijd voor weekend

2 likes

Ik heb toen ik deze HFLE kocht, wat shirts en polo’s in bordeauxrood gekocht. Niet speciaal daarvoor, maar bij het shoppen op internet dacht ik: die zou goed staan bij de DWW.

9 likes

Cross post, but yes!

12 likes

Nike Air Max 1 Dirty Denim! Heb ze vandaag ook ontvangen :sweat_smile:

3 likes

Let er wel een beetje op, soms…:slight_smile:

3 likes

Hahaha, ik ook, 5 minuten voor de foto :joy:

Heb de crêpe hemp ook begin van de week ontvangen :grin:

Dat is toch cool Ed!

Maar het wordt wel een bezigheid en een volle kleding/schoenenkast op deze manier :joy:

1 like

Alleen deze schoenen.

Screenshot_20220923-175643_Samsung Internet

15 likes

Lego van NASA. Ben met de space shuttle nig bezig.

16 likes

Ik kijk juist eerder of mijn horloges passen bij mijn outfits.

1 like

ja

1 like

Apollo 13 raket? Mooi model en watch. :+1:

2 likes

Is dat de Apollo XI?:joy:

Ik heb een Breitling for Bentley. Zou ik dan toch en bijpassende auto erbij moeten kopen? Ga het toch maar eerst met het thuisfront bespreken…

2 likes

Ik weet niet of je dat zou moeten doen. Loopt best zwaar, zo onder de arm :stuck_out_tongue_winking_eye:.