Bijzonder Kickstarter project: The Angles Three Kings horloge

Weet niet of de link en de onderstaande foto’s hier al gedeeld zijn (kon niks vinden) maar kwam dit kickstarter project tegen en was gelijk verliefd! Twijfel alleen nog over de kleur!

Nog keer mensen die dit soort ontwerpen kunnen waarderen of ben ik één van de weinige?

afbeelding

afbeelding
afbeelding

9 likes

Grappig. Lijkt toch best intuïtief af te lezen te zijn.

Prijs is met €368 niet onredelijk, je hebt echt iets bijzonders en onderscheidends.

Kleurkeuze is inderdaad lastig. Rood of groen zou voor mij winnen, denk ik.

Benieuwd naar je NA-post!

1 like

Ik vind de zwarte erg tof, maar de andere kleuren een beetje cheap. Wat voor uurwerk ligt er in?

1 like

Miyota 9039

2 likes

Ik vind hem wel tof!
Beter dan al die standaard duikers en minimalistische horloges op Kickstarter

2 likes

Is een keer een ander design, dus origineel! Echter, die dials lijken me niet ‘mooi’ gedaan. De afwerking en kleurovergang is wat minder en daardoor lijkt het goedkoper. De fumé dials van Moser is echt een wereld van verschil (prijs ook uiteraard), maar goedkopere alternatieven met mooie fumé dials kan je vinden bij Undone (microbrand vanuit HK). Natuurlijk kan het ook liggen aan de renders.

Trouwens ook aan te raden om eens te kijken naar de ‘spaceship’ van het merk 'Behrens". Thema is anders, maar ze hebben ook rotating discs en wandering hours. het merk is ook afkomstig uit HK en ze hebben net een prijs gewonnen bij GPHG dit jaar. Prijs is ook dubbel, maar afwerking is ongelooflijk scherp!

1 like

Undone kost nog steeds een paar 1000 euro. Deze kickstarter is 385 euro. Dat kun je natuurlijk niet met elkaar vergelijken…

1 like

Hoezo? Undone fumé dials kosten iets meer dan 300.

2 likes

:thinking: valt wel mee hoor

1 like

Ah yes, mea culpa. Ik had anordain voor ogen…

3 likes

Heb gezocht op het merk wat je noemde maar die is ook wel erg mooi!
Ga er nog eens goed over nadenken en me in verdiepen want je hebt me nu een beetje aan het twijfelen gebracht hahaha

1 like

Ziet er bijzonder uit, gelukkig hebben we een telefoon om de tijd af te lezen :slight_smile:

Mooi idee, mooie vorm!
Niet mijn cup of tea vanwege de m.I. slechtere leesbaarheid.

Lijkt op:

1 like