Bijzonder: Ulysse Nardin Erotica

Al browsend op Chrono24 kwam ik dit horloge tegen. 105k euro, en heel bijzonder… Of het getuigt van goede smaak weet ik niet, wel van een dikke portemonnaie, en ach, wie zou er niet mee gezien willen worden!

Ordinaire troep, lijkt wel een kermis ding

2 likes

Ik bedenk me net iets. Het is een hourstriker. Het zal toch niet zo zijn dat het mannetje voor het aantal uren een keer heen en weer beweegt? Dat zou gewoon te ranzig zijn.

3 likes

Ik vind hem wel mooi!

1 like

Daar zat ik ook al aan te denken, soort koekoeksklok… Zo slecht…

1 like

UN maakt al tijden meerdere varianten hiervan. Ranzig? Ach, geen idee.

Dit is toch gewoon een stuk horloge-cultuur? Heel gaaf dat het nog gemaakt wordt. Bij Blancpain heb ik ze destijds ook gezien (werden toen volgens mij enkel op bestelling geproduceerd).

Zou het zelf niet dragen, uiteraard…

Duiding…

Meer duiding (Blancpain)

3 likes

image

7 likes

Ik vind 'm geweldig, hoe verzin je het!

1 like

Kan mij voorstellen dat dit soort horloges het goed doen op bunga bunga feestjes… not my cup of tea

OMG het is ook nog echt zo!

1 like

Ik dacht dat ik conservatief was.:thinking:

Haha geinig! Maar niet 100k+ geinig :sweat_smile:

1 like

Hey u had net gereageerd op de Heuer vintage waar ik een topic van had gemaakt.

Het klopt dat ik zelf een account er bij had gemaakt omdat ik 23 uur moesten wachten. En de meeste vroegen vragen dacht dat het kon?

Toen is me hele account verwijderd en heb ik weer opnieuw geregistreerd.

Word daar zo hard voor opgetreden?

Ik vind het niet getuigen van goede smaak en zou er dus ook niet mee gezien willen worden.

Blijkbaar wel… :wink:

Heftig

Bij Blancpain op de achterzijde, dus aan de vergadertafel niet in het zicht. Typisch iets wat begeerlijk is ‘omdat het kan’. Als ik het kon betalen zouden de meningen van mensen omtrent mijn smaak en keuzes me niet (ik bedoel: “nog minder”) interesseren, denk ik.

1 like

Er zit nog al varianten wat tussen conservatisme en hedonisme/exhibitionisme…

En voor standje 2 draai je m gewoon om !