Eens.
We zijn allemaal het resultaat van sex…
We zijn allemaal het resultaat van sex…
Nice!
Bijzonder mooi deze uitvoering!
Ermmmm… sinds 1978 bestaan er andere manieren.
Overigens beweren sommige mensen dat het 2018 jaar geleden een enkel geval onbevlekt ging…
Niet dat ik dit wel of niet geloof, maar toch, onbevlekt heeft niets te maken met maagdelijke geboorte.
Klopt, maar over het algemeen heb je vóór zo’n behandeling al getracht het via een flinke neukbeurt te bewerkstelligen…
Ja maar een generale repetitie zegt dus helemaal niets over het moment supreme waaruit een mens het resultaat is.
Geinig, maar niet voor weinig…
Grappig op een kermisklokkie, maar niet op een horloge dat serieus geld kost
Ik heb meer moeite met de prijs dan met de euh… features van zo’n horloge.
Vooral ook omdat niemand bij mij verwacht dat ik ook maar interesse heb in die richting, en al helemaal geen behoefte aan het tentoonstellen ervan.
Ik vind het gewoon een bijzonder- en mooi horloge.
Ja hoor The hand-sculpted gold figures move in rhythm as the Hourstriker chimes the time.
Ehhhh
Tautologie!
Dat geloof ik niet, en het klopt niet. Je gelooft het namelijk, of je gelooft het niet.
Dan kun jij zeggen “het is niet A of B maar C: ik weet het niet”, maar dan geloof je het dus niet.
Of ik wat over die Ulysse Nardin te melden heb? Ok: ik heb maar één pols en ik weet wel een hoop leukers om te dragen.
Naast dat de wereld niet zwart of wit is, en dus ruimte laat voor twijfel, prima verder hoor, het is inderdaad niet erg duidelijk geformuleerd, geloof ik, of niet?
Ik twijfel.
Tegen de tijd dat je dit gaat dragen zit er waarschijnlijk geen lood meer in het penseel.
En daar word je dan ook nog ieder uur feestelijk aan herinnerd.
Pure zelfkastijding voor een ton
Daar is medicatie voor
Dat is 1
Maar dan nog de andere partij…
Ach, waarom ook niet
+