Raar mannetje. Waar zijn rappersnaam op slaat vind ik ook maar vaag.
Zag het op zijn insta, respect voor wat ie voor elkaar bokst. Over de smaak valt te discussiëren.
Mooi om te zien dat een neuroloog dit nooit zou kunnen bereiken en een semi getalenteerde kwal wel. Dat zegt meer over deze wereld dan over laatstgenoemde.
Beste @Karel11, wat post jij toch onzinartikelen. Ik zou niet teveel op die pulpsites kijken, het vertroebelt je hoofd.
Jij hebt wat vitamine D nodig.
De wereld is krom maar denk wel dat 95% van de bevolking ook zo veel geld wilt verdienen met weinig uit te voeren.
Ik verdien ook veel voor hetgeen ik uitvoer maar helaas geen Daytona money
Ben ik de enige hier of lijkt me dit niet de meest veilige plek om dit soort stukken te bewaren?
Wat een snoepwinkel voor een crimineel, hoeft geeneens te zoeken.
Dit soort sites zijn toch echt mega slecht voor je algemene welgesteldheid, wat een onzin staat hierop zeg, je zal er maar ‘journalist’ of auteur zijn. Zo kijk ik ook vaker met interesse naar de intro van RTL Boulevard, heerlijk met wat voor een onbenullige zaken van ‘celebrities’ mensen zich bezig houden.
Zou Karel de reïncarnatie zijn van een zekere RG?
Inderdaad, en niet kunnen lezen (mobiel) zonder ook maar 1 koekie te accepteren is een no go
Dan maar niet kijken. Misschien maar beter ook
De zoveelste rapper met meer geld dan smaak.
Zie je idd vaak. Veel rijke mensen hebben totaal geen smaak! Smaak kun je nl niet kopen, dat heb je of dat heb je niet. Check funda eens, prachtige karakteristieke huizen en binnen spuuglelijk. De buitenzijde word door de architect gedaan, binnenzijde moeten ze vaak zelf doen … en over smaak valt niet te twisten, ja daahaag
Dus Lil Kleine heeft 3 Nautilussen, 5 Richard Mille’s, 5 AP Royal Oaks en pak hem beet 10 Rolexen in edelmetaal. Dit geloof ik echt meteen
. Hier heb je zijn KVK nummer: 66369924, kan je zijn jaarrekening opvragen. Hij zal best een leuk bedrag over houden uit zijn optredens en investeringen, maar genoeg om daar zo’n collectie mee te kunnen bekostigen betwijfel ik ten zeerste.
Dit was in abu dhabi, zal niet van hem zijn.
Hard werken wordt uiteindelijk beloond, zijn muziek is niet mijn smaak maar ik gun hem alle goeds dus ook kostbare horloges
Dat heb je je profiel nog het zelf gelezen.
En dat allemaal door te roepen dat je drank en drugs hebt.
Proost.