Bijzondere Constellation

Leek me mooi even aan te kaarten voor de vintage liefhebbers, een constellation uit 1966 helemaal compleet wat naar ik weet aardig zeldzaam is.

http://link.marktplaats.nl/455709452

Verder heb ik absoluut geen belangen bij de verkopende partij.

zeer mooie Omega, goed caliber maar de prijs is out of this world naar mijn mening, zou ik er iig nooit voor betalen.

Vond hem zelf ook al fors aan de prijs.

Wel is het natuurlijk voor de echte verzamelaar mooi dat hij compleet is.

Klopt , ieder zijn doel natuurlijk maar voor €2300 kocht ik liever een leuke Speedmaster of andere chrono

Hier op het forum is (was?) er een die tenslotte voor 1200 te koop werd aangeboden. Wel zonder doos of papieren

Als verkoper zijnde toch maar even reageren…
Dit gaat uiteraard om een 100% echte en originele 168.005. Ik heb zelfs de beheerder van de site uit de link van Brutus gecontacteerd en hij beaamde dit.
Ik heb dit horloge trouwens van de familie van de eerste eigenaar.

De prijs… Tsja… Er zijn door de jaren VEEL verschillende Constellations uitgekomen, de ene al wat meer gezocht dan de andere. De mijne: model 1680.005 met de ‘dog leg shaped lugs’ is een design uit de jaren 60 van Gerald Genta en best wel zeldaam. Wat het horloge nog meer gezocht/zeldzamer maakt is de massieve 18k kast, de ongebruikelijke ‘domed’ wijzerplaat (ipv de pie pan) en natuurlijk de originele doos en papieren. Ik zie enkel jaren 60 Constellation doze voorbij gaan voor 250 - 400 euro.
Mijn prijs van 2300 is een vraagprijs, maar is niet uit de lucht gegrepen.

Niets zo discutabel als de prijs en verzamelen. Als een Rolex uit die tijd en conditie word aangeboden is ie zo weg en spreekt man dan" wat was ie goedkoop "
Dus blijft een natte vinger werk en hoe graag je ge wil hebben…:S:S:S;) kijken is ook leuk en kost maar een moment van je tijd:D
Groeten en alles is zo relatief, neem een :)o en don’t worry bi happy:)-D

Iwan:)

P.S.
En het is een mooie ding die in warde beter zal stijgen dan de aandelen op de beurs !!!X( dat ik mijne heb verkocht…