Bijzondere manchetknopen

Hoewel ik niet zeker ben of dit onder “algemene horlogepraat” valt, post ik het toch maar hier, hopelijk vind iemand het leuk. Afgelopen jaar heb ik een veel horloges hier gezien die wat mij betreft minder met horloges te maken hebben;)

Hoe dan ook, hier mijn nieuwe aanwinsten. Manchetknopen met een balans erin, die bij beweging zelf gaan draaien voor ongeveer een half minuutje. Een bijzonder leuke gimmick waar ik erg blij mee ben:D (sorry voor de slechte foto’s, zal binnenkort proberen betere foto’s te maken).

Lachen gadgets

Die zijn erg gaaf!

Ik had e al eens gezien. Wel leuk inderdaad, als ik al ooit manchetknopen zou dragen zou ik ze beslist moeten hebben.

Erg mooi, zou prima bij mijn collectie passen. Waar zijn deze aan te schaffen?

1 like

Deze zag ik bij een willekeurige juwelier liggen, eentje waar ik nooit naar binnen zou gaan (donker hol met niet-sociale mensen), maar voor deze knopen wilde ik wel een uitzondering maken.

Verder geen idee waar of hoe ze te krijgen zijn…

Zijn erg grappig,ik heb ze ook, in bruin pvd, maar ze zijn er ook in zwart, geel en rose pvd, en deze in staal.De mijne komen van juwelier Ripassa in Vught.

Mag ik vragen wat zo iets kost? Als ik manchetknopen zou dragen, dan zouden 't inderdaad ook zulke worden.

Ik hoop ooit deze cufflinks met bijbehorend horloge te kunnen dragen… X(

Ik zat laatst in de trein tegenover iemand met een prachtige PP! Niet mijn ding, maar het was echt een beauty (dat horloge hé :slight_smile: )

Net als deze manchetknopen, deze zijn erg elegant.

Volgens mij verkoopt Henrik tegenwoordig ook manchetknopen?

Mooi !! Manchetknopen zal nog wel gaan, maar dan…

marnix.moed Schreef:

Mag ik vragen wat zo iets kost? Als ik
manchetknopen zou dragen, dan zouden 't inderdaad
ook zulke worden.

Ik hoop ooit deze cufflinks met bijbehorend
horloge te kunnen dragen… X(

http://www.haroldfreemanjewelers.com/news/wp-conte
nt/uploads/2010/06/9057_G_010.jpg

PB

Mauzer Schreef:

marnix.moed Schreef:

Mag ik vragen wat zo iets kost? Als ik
manchetknopen zou dragen, dan zouden 't
inderdaad
ook zulke worden.

Ik hoop ooit deze cufflinks met bijbehorend
horloge te kunnen dragen… X(

http://www.haroldfreemanjewelers.com/news/wp-conte

nt/uploads/2010/06/9057_G_010.jpg

PB

thx!

Heb geen binding met deze items, maar leuke design.