Deze wou ik jullie niet onthouden.
Bijzonder, en misschien ooit nog veel meer geld waard, maar wat doe je er thuis mee…?
Deze wou ik jullie niet onthouden.
Bijzonder, en misschien ooit nog veel meer geld waard, maar wat doe je er thuis mee…?
Is die prijs nog in Belgische Franken?
Int aquarium natuurlijk! 
Dit is gewoon meeliften op de horlogenaam Panerai, ook in de categorie horloges geplaatst…
Lijkt me sterk dat een weldenkend Panerai verzamelaar ineens een NOS dieptemeter gaat aanschaffen die meer op een meterkast lijkt dan een horloge.
Als ze zoiets tegenkomen zou het wel eens terecht kostbaar kunnen worden.
http://www.thewatchquote.com/mesIMG/img800/22714.jpg
Groeten,
Noel.
Ik begrijp het niet. De ‘horlogenaam’ Panerai. Nu, inderdaad. Maar dit ding is een wezenlijk deel van de geschiedenis van Panerai en maakt ook het verschil met andere horlogemerken. En wordt mi ook terecht door Panerai liefhebbers verzameld.
Met “horlogenaam” bedoel ik de naam waardoor ze bij het grote publiek bekend zijn geworden.
En er zijn zeker wel meer artikelen van Panerai die weinig met horloges te maken hebben.
Ik had nog boordinstrumenten izgst van Jeager liggen tijdje geleden, niet veel winst gemaakt hoor. 
Je hebt een punt.
Het is ook allemaal relatief natuurlijk.
Als morgen Hodinkee hier morgen over schrijft, is zijn ding overmorgen misschien effectief verkocht. Als de link maar belangrijk genoeg wordt gevonden met de horloges.