Ik vind hem erg tof, maar voor mij te duur om te kopen voor erbij.
Sander Schreef:
Haha, zat er ook al aan te denken… Zo
opzienbarend is de UTC dan niet meer…
Is ook al ouder hoor. Pierce maakte in de jaren 40/50 al dit soort horloges
Ik vind hem best gaaf, en ook zeker niet slecht geprijsd voor een 7750 met extra module. Wie weet dat ik hem bestel, dan moet er wel wat uit alleen.
Het uurwerk is bijzonder mooi. Maar het is heel jammer wat de ontwerper er van heeft gemaakt. De beste persoon heeft geen enkele affectie met horloges.
Het is het soort generiek ontwerp waar er gekeken is naar wat nu de mode is; zo zijn er een aantal willekeurige invloeden gecombineerd. Hup 90 graden draaien, natootje erom, beetje JLC. Een niet werkende bezel, want is dat staat zo leuk, wat driehoekjes op de plaat (alles zonder enige relatie met de functonaliteit van het uurwerk). Wat een mislukking. Ik ben bijna geneigd een handtekeningenactie te beginnen om dit te verbieden :X. Wat een prutsers.
Dat kun je beter even via WUS laten lopen, dan zit je dichter bij 't vuur.
Succes!
ticothijs82 Schreef:
Succes!
Denk niet dat ik daar veel kans maak & bovendien wil ik hun feetje niet verstoren met mijn negative kritiek. Maar ik moest het even kwijt 
P.S. Als je de foto ziet van de Chronoswiss met hetzelfde uurwerk, krijg je toch tranen in de ogen. Of ben ik overgevoelig…
luddite Schreef:
ticothijs82 Schreef:
Succes!
Denk niet dat ik daar veel kans maak & bovendien
wil ik hun feetje niet verstoren met mijn negative
kritiek. Maar ik moest het even kwijt
Och, smaken verschillen. En zo lang het geen gescheld/flaming wordt moet imho kritiek wel kunnen.
P.S. Als je de foto ziet van de Chronoswiss met
hetzelfde uurwerk, krijg je toch tranen in de
ogen. Of ben ik overgevoelig…
Zo vind ik je genoemde Chronoswiss wel mooi om te zien, maar om te dragen is het WUS ontwerp meer mijn smaak.
Overigens krijg ik tranen in de ogen bij het zien van Chronoswiss Rattaprante’s prijskaartje 
Toch maar gedaan, ik heb een mailtje gestuurd om te reserveren. Nou alleen nog wachten op een bevestiging of er ook nog een plek was (of dat die binnen 2:30 allemaal zijn vergeven).
maardein Schreef:
Toch maar gedaan, ik heb een mailtje gestuurd om
te reserveren. Nou alleen nog wachten op een
bevestiging of er ook nog een plek was (of dat die
binnen 2:30 allemaal zijn vergeven).
Me2, ik heb al een OK mailtje gekregen 
Was even verrast, maar blijkt geen onbekende te zijn 
Top boys! Ik waardeer jullie lef (tu)!
ticothijs82 Schreef:
Top boys! Ik waardeer jullie lef (tu)!
En ik waardeer je headsup! Had deze anders helemaal gemist. Ik kom eigenlijk alleen op dit horlogeforum. Mis daardoor een hoop moois. Dus super bedankt! :~
Heb m ook besteld
marnix.moed Schreef:
maardein Schreef:
Toch maar gedaan, ik heb een mailtje gestuurd
om
te reserveren. Nou alleen nog wachten op een
bevestiging of er ook nog een plek was (of dat
die
binnen 2:30 allemaal zijn vergeven).Me2, ik heb al een OK mailtje gekregen
Was even verrast, maar blijkt geen onbekende te
zijn
Dan heb je zeker van dezelfde een mailtje gekregen als waar ik een PB van heb gekregen 
Een niet werkende bezel <
Aan de binnenzijde een tacymeter, en op de logischerwijs (het is geen duiker)niet draaibare bezel de gewone chrono aanduiding van 0 naar 55 tbv de seconden van de chrono. Functioneler kan haast niet 
Oops… ik zie nu pas het nieuwe design (staat er onder )
nee, dat snap ik ook niet, 1 t/m 11, end e driehoekjes snap ik ook niet zo.