Bijzondere Zenith

Dit moest toch wel het meest bijzondere horloge zijn wat ik heb zien liggen in de Zenith winkel in de Dubai Mall.

Het was een indrukwekkend rijtje winkels van oa Patek, JLC, Panerai, etc, maar in de etalages lagen toch vooral gangbare modellen.

Behalve dus deze Zenith.

Na een beetje speurwerk moet het volgens mij om de Zenith Academy Christophe Colomb Hurricane George Favre Jacot.

Meer info na de klik

Mooi vind ik hem niet, bijzonder wel.

(Sorry voor waardeloze telefoonfoto’s)

4 likes

Apart ding. Wel de ultieme afknapper als een knappe vrouw in een bar vraagt wat voor horloge je om hebt. Halverwege de naam begint ze al glazig te kijken. :smile:

3 likes

Is ook niet de bedoeling dat ze een echt antwoord krijgt suffie :smirk:

Beetje bij de tijd blijven Martijn :wink:

Komt dat vaak voor? Dat een knappe vrouw vraagt welk horloge je draagt? Wil ik toch graag weten in welke bars deze dames zich ophouden… :wink:

1 like

Ja dat hou ik lekker voor mezelf natuurlijk :wink:

1 like

Als ze naar je auto vragen zeg je toch vast niet:

Lamborghini Murciélago LP670-4 Super Veloce China Limited Edition…

maar dan zeg je gewoon: een Lambo…

Net als: een zenith

:confounded:

zoals mijn moeder altijd zei: “beware of women knowing expensive watches”…

3 likes

Eindelijk weer een lekker stuk off topic :wink:

2 likes

Je moet het prijskaartje er ook aan laten hangen.
Hoeft ze niks meer te vragen :stuck_out_tongue:

Mja. Mijn vriendin zou vragen: “zo ééntje hád je toch al?”

5 likes

Als ik tegen een vrouw begin over horloges dan haken ze altijd af, en btw vooral mijn eigen vrouw. De enige vrouwen die mijn horloge geklets langer dan 5 min volhouden zijn dames bij een juwelier, maar die worden er voor betaald dus dat telt niet… :wink:

Toevallig werd ik vandaag door een vrouwelijke collega gevraagd om eens te kijken naar een erfstuk horloge, deze was jaren geleden een keer gevallen en liep niet meer, dan begin je een verhaal over gebroken balansassen, dan zie je de oogbollen draaien en wordt het tijd om het gesprek te beëindigen. Verder geen punt hoor, maar vrouwen boeit het in de regel gewoon niet zo.

Waarschijnlijk zal de toekomstig eigenaar van dit horloge wel zoiets in de garage hebben staan. Er rijdt in ieder geval voldoende van dat spul rond