Binnen 5 minuten al stukken....

Meten is weten heb ik op school geleerd. Als ik sta komt mijn horloge op 85 cm. De deurklink zit op 105 . Hoe groot ben jij wel niet ? Los daarvan., Sterkte.

204 cm

4 likes

Ik houd ook niet zo van ‘breekbare’ materialen voor bezel-inserts. Liever een kras op aluminium dan een barst in keramisch materiaal (ook al is die kans niet zo groot), liever een bekraste acryl/kunststof bezel dan een gebroken (saffier)glazen bezel.

@Jurgen vervelend, hoop dat Spinnaker coulant is.

1 like

Die gaan wel overstag denk ik.

8 likes

Oh my God.

Wel heel zuur om zo snel een NA te stoten met dit als gevolg.
Wie weet matsen ze je.

Vervelend zeg! :expressionless: (zou mooi zijn als t relatief goedkoop kan worden opgelost)

Nou, dit valt inderdaad niet in de categorie eerste kras-karakter…
Hoop dat ze je iets kunnen sturen.

Gecondoleerd.

Balen man. Linkshandig zeker? Veel linkshandigen dragen hierom hun horloge rechts. Minder kans dat je hem beschadigd tijdens je dagelijkse activiteiten.

Ben zelf ook bijna 2 meter, linkshandig en draag mijn horloge links. Dus heb ook regelmatig dit soort ongelukjes. Gelukkig meestal zonder schade

En anders dus het forum vermelden dan zullen ze vast bakzijl halen.

1 like

Al 30 berichten en niemand roept “karakter”. Zeker omdat hij 2.40m en mod is?

15 likes

Ik ben links maar zou me niet kunnen voorstellen m’n horloge rechts te dragen. :face_with_raised_eyebrow:
Met welke hand hou je de muis vast? Of je nou links- of rechtshandig bent, vrijwel iedereen doet dat met rechts.

2 likes

Da’s echt zo zuur …
Misschien het glas er uit en epoxy in gieten?

1 like

Flinke jongen!

1 like

Balen ja, zo snel ook :sweat_smile:

Mijn Archimede onlangs volop tegen de trapleuning maar geeft echt geen krimp. Doen ze goed daar bij Ickler.

1 like

Kijk daar kan Jurgen wat mee. :smiley:

6 likes

Damn, dat is zuur Jurgen :roll_eyes::disappointed_relieved:

Dat is niet fijn maar mag toch aannemen dat ze de bezel kunnen vervangen zonder onderhoud oid??

Ik ook niet, maar ik schrijf dan ook alleen maar linkshandig. Voor de rest doe ik alles rechts, voetballen, gitaar spelen etc.

Spinnaker is zo’n ‘100 piek Watch2Day merkje’ hè, niet te enthousiast. :joy:

3 likes