Binnen 5 minuten al stukken....

Man, man, man…ik doe het horloge om, pak een bak koffie en ram gelijk de glazen bezel in stukken tegen de deurklink. Toch zeker 5 minuten van kunnen genieten. Lekker begin van de dag. Ben bang dat een nieuwe bezel geen optie is bij Spinnaker.

Ik raak wel vaker de deurklink, want als ik sta dan komt mijn horloge exact op de hoogte van de deurklink, maar helaas zo’n stukje glas is meteen aan barrels.

53 likes

:sweat:

Pijnlijk. sterkte met de verwerking :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jammer zeg :weary:

Letterlijk en figuurlijk de beater in je collectie. Echt enorm balen zoiets!

Dat is enorm balen, zeg! Dat vraagt om een poll!

Raak jij ook vaak met jouw horloge de deurklink?
  • Ja, vaak :tired_face:
  • Mwa, soms :pensive:
  • Nee, gelukkig :four_leaf_clover: nooit :grin:

0 stemmers

2 likes

Owww… …eerlijk opbiechten bij Spinnaker, wie weet matsen ze je. Allicht te proberen!

6 likes

verdukke! veel sterkte! ook oppassen met douchetegels… :sweat_smile:

Wat zuur!

Tsss, je mag 3 stemmen uitbrengen maar vervolgens kan ik niet 3x “nee” aanklikken? Schande… :unamused:

1 like

Ik ga er een berichtje aan wagen, maar ben bang dat ze me gelijk een service in de maag willen splitsen. Hopelijk kunnen ze onderdelen opsturen, maar ik ben bang.

3 likes

Hopelijk gefixt nu.

1 like

Tsjonge wat een pech, sterkte gewenst!

Serieus balen zeg! Ik zou er ook een berichtje aan wagen inderdaad. Nee heb je …

Hahahaha dit dus! :point_down:

Gewoon even melden dat je moderator bent van het horlogeforum en dat honderden leden aandachtig volgen hoe dit gaat aflopen.

41 likes

Ai, da’s naar :grimacing: :grimacing:

Wellicht heeft het inderdaad met de normale hoogte van deurklinken en pols te maken, ik raak ze eigenlijk nooit maar ik ben dan ook niet zo groot. Overigens heb ik ook wel altijd de neiging om met een boog om die uitstekende ondingen heen te lopen :sweat_smile:

1 like

Potverdikkeme da’s flink balen! Gelukkig is het ‘maar’ materiaal. Misschien dat je via andere kanalen als Spinnaker een bezel kan scoren :eyes:

Ik vind dit ook wel heel kwetsbaar bedacht, zeker voor iets wat er uit ziet als een toolwatch. Je mag toch verwachten dat die wel iets kunnen verdragen.

Bah wat vervelend! Dat is ook de reden dat ik geen glazen bezels wil, hoe mooi ook… Ik ben een veelste lompe tokkie wat mijn armgebruik betreft: rag overal langs en tegenaan.

Bah, wat ongelukkig :frowning: