Binnen : Pebble

Niet mijn ding maar veel plezier ermee :slight_smile:

Het blijkt leuk speelgoed te zijn, maar ik denk er inderdaad over om mijn Pebble nu alweer te koop aan te bieden :wink:
Beschermfolie is er zelfs nog niet af geweest!

marnix.moed Schreef:

proficiat! ik hou t verkoopgedeelte alvast in de
gaten voor als er geflipperd gaat worden :slight_smile:

Heel erg tof. De Pebble is nu al een icoon, er is al heel wat over geproken en geschreven.

Wel snel een andere band. Deze review heeft een paar mooie voorbeelden voor verbetering. De tijd in volledige tekst is ook leuk. Top smart klok!

http://wornandwound.com/2013/02/20/pebble-watch-review/

Ik vindt het een gaaf ding, alleen bevalt mij zo op de foto de originele band beter a;s de Nato.

Wel een heel leuk ding om een tijdje mee te spelen. Gaaf om steeds een ander uiterlijk te kunnen kiezen/ontwerpen.

Ook de foto met het weerbericht heeft een hoog hebbuh gehalte :slight_smile:

Gr.,
Herman

wow, ongelooflijk gaaf zegā€¦weer nieuwe technieken aan de polsā€¦enneā€¦$10.000.000 das ook niet niks in deze tijdā€¦

PlummerNL Schreef:

Discussiepunt, het horloge (apparaat) wordt
verkocht als zijnde geschikt om mee te zwemmen.
Achterop de deksel (kan er niet af) staat echter
maar 5ATM water bestendig. ???

5ATM is toch geschikt om mee te zwemmen? Althans, volgens Wikipedia

Even dit oude draadje opgehaald. Bijna 800 dagen geleden toonde ik de Pebble Plastic Prully. Er is wel wat veranderd sindsdien:

Pebble Time Steel

Nu ook al een ronde en de huidige Pebble Time (plastic) is in de ramsj voor $149ā€¦Ik heb er nog ā‚¬249 voor betaald. Maar dat zal dan wel een hoger doel hebben gediendā€¦

Het model dat ik nu heb (PTS) voldoet aan al mijn verwachtingen. Voldoende intern geheugen om wat meer te programmeren dan twee wijzers en een plaatje, waterdicht, kleurenscherm always-on, voice commands, interne sensoren bruikbaar via SDK. De batterijlevensduur komt uit tussen 9-12 dagen met de watchfaces die ik zelf heb geprogrammeerd. Andere watchfaces gebruiken wat meer energie, maar 5 dagen is vrijwel altijd te doen.

Het enige nadeel is het relatief kleine scherm in de kast van 38x40x10mm. Ik verwacht volgend jaar dan ook weer een opvolger in dezelfde maat kast maar met een groter en gedetailleerder schermpje (nu 144x168 punten). Technisch is er niets dat zoiets in de weg kan staan.

Gelukkig zijn de Pebbleā€™s niet zo duur als echte horloges. Anders zou dit echt onbetaalbaar gaan worden met ieder half jaar een nieuw model.

Aan mijn Omega SMP is nog niets veranderdā€¦maar dat hoeft dan ook niet :slight_smile:

1 like