Binnen: Tudor Pelagos LHD

Na weken wachten is hij er; de LHD. Ik heb iedereen hier geraadpleegd, want ik twijfelde tussen de Blue en de LHD. Waarom toch de LHD? Hij is toch wat makkelijker te combineren met verschillende pakken, en is een stuk neutraler en tijdlozer.

Ik zal hem van de week gaan dragen en maak tzt een YouTube review van de watch. Zodra ook mijn Ginault Smurf binnen is, doe ik een vergelijkingsreview.

39 likes

U mijnheer, mag zich met betrekking tot deze topper een gelukkig mens noemen.:+1:
Hartelijk gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

4 likes

Geweldig mooie nieuwe aanwinst…van harte! :+1:

1 like

ThaPapper 2018 :ok_hand:

3 likes

Mooi hoor! Veel plezier ermee!

Heel, heel mooi :+1::+1:

Even wennen aan die kroon links :slight_smile: maar heel mooie toolwatch van een prachtig merk!

1 like

Mijn beste,

Magnifiek!!
Een getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een aangename tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Proficiat met deze wel hele mooie NA :+1::clap::+1:

Veel draag en kijkplezier met deze prachtige Tudor!!! :clap::+1::clap:

1 like

Gelukkig weet ik dat het een geweldig mooi horloge is want je foto doen 'm weinig recht :wink:

Pelagos is super

1 like

Mooi! Heel erg mooi!

1 like

Een topper !!!

1 like

Proficiat met deze lichtgewicht :ok_hand::star_struck:

2 likes

Ik heb de blauwe al 2 jaar. Probleemloos en loopt bijna op de seconde. Veel plezier met de aanwinst

1 like

Hoera! Ik kijk uit naar de vergelijking!

1 like

Mooi man :ok_hand:

Heel gaaf. Goede keuze die LHD!

Heel gaaf ding… blijf het wel apart vinden dat zo’n apparaat Lefthanded genoemd wordt… de veronderstelling is dat je hem dan right handed draagt, gezien de gemiddelde man rechtshandig is en dan het horloge links draagt, snappie et nog? :stuck_out_tongue:

Maar des al niet te min een fraai exemplaar! veel plezier ermee.

1 like

Erg mooie klok, gefeliciteerd! Geniet ervan.

1 like