Binnengekomen Marina Militare Jacksontse

Ik heb even de MM 34 bekeken bij Jacksonste

Op de foto van zijn site zijn de grote schroeven niet geblauwd.
En het lijkt alsof de twee tandwielen niet zijn afgewerkt.
Nu zie ik ook dat het uurwerk in een andere richting is afgewerkt.

Weet je zeker dat het de MM 34 is?

Hier zijn foto en de jouwe:

maar goed ook dat het op geen ander merk toegepast mag worden, is nu net hetgeen ik vreselijk lelijk vind bij die panerai’s

grt arie.

waar kun je dze bestellen ik heb op de site gekeken maar vind daar niet de mogelijkheid of moet het per mail??

S.Augustinus Schreef:

Ik heb even de MM 34 bekeken bij Jacksonste

Op de foto van zijn site zijn de grote schroeven
niet geblauwd.
En het lijkt alsof de twee tandwielen niet zijn
afgewerkt.
Nu zie ik ook dat het uurwerk in een andere
richting is afgewerkt.

Weet je zeker dat het de MM 34 is?

Hier zijn foto en de jouwe:

http://www.jacksontse.com/images/mm034photo5.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f154/Yoeri40/Mar
ina%20Militare/MarinaMilitare005.jpg

De foto’s op de site zijn inderdaad niet om aan te zien, maar de klokken vallen in het echt heel goed mee hoor.

Sandwich dial, altijd mooi (tu)

Ik weet dat de afwerking meevalt in het echt.

Maar het stoort mij dat het horloge afwijkt van de foto op de site.

Als ik er een bestel met geblauwde schroeven krijg ik er misschien een zonder.
of als ik er een bestel met mooi afgewerkte tandwielen, krijg ik er een zonder afgewerkte tandielen.

De Swan-neck variant is volgensmij altijd afgewerkt… en de gewone niet (altans op de foto’s). Hierboven is het tegendeel bewezen!

Zie de verschillen:

Niet afgewerkt:

Wel afgewerkt:

geef mij maar een dichte achterkant kan ik het ook niet zien :slight_smile:

ik heb toch de NM34 met chocolat dial besteld en de dial is chocolat dus zal het wel kloppen denk ik

Mooi klokje. Sandwich dial is inderdaad erg apart. Hoeveel kost zo een klokje met verzendkosten?

Hoe langer ik naar deze horloges kijk, hoe leuker ik ze vind! (tu)

Absoluut, Paul, ik was vroeger ook niet zo voor “Pannys”, maar ze zijn echt wel héél mooi hoor - ik denk dat je daar gewoon een beetje moet in “groeien” :wink:

Ik ben van plan om er 1 te kopen. Een Luminor homage met een geborstelde (brushed) stalen kast, kleine seconde wijzer, sandwich wijzerplaat, saffierglas en zwanenhals regulering.

Ik twijfel tussen een bruine uitvoering (donkerbruine band en wijzerplaat) en een zwarte uitvoering.

Ook twijfel ik nog tussen de sluiting. Een flessenopener m78 of een vouwsluiting m77.

Kunnen jullie een handje helpen? Zou je zwart of bruin nemen? En welke sluiting voor de band?

Ropa Schreef:

Dat kun je horen als je er met je nagel optikt.

Wat moet je dan horen :sunglasses:

Veel draagplezier Yoeri!

Heb 't eens uitgeprobeerd. En warempel, je hebt gelijk! Bij Saffier-> druppel, mineraal-> uitloop.

Leuk om te weten!

Yoeri40 Schreef:

… het
schijnt kun je het testen door een druppel water
op te leggen. Op saffier blijft het een druppel en
op mineraal zou de druppel uitlopen. Op dit glas
blijft de druppel alvast een druppel ook als de
druppel begint te schuiven.

voila soms weet ik toch nog es iets-)

Nu je em een tijdje hebt, hoe bevalt 't horloge je nu?

Nog steeds zo tevreden als eerst?

ja hoor, hij loopt heel accuraat eigenlijk.
Heb em nu weer een weekje om (buiten vandaag) en hij loopt z’n minuutje achter. Hij heeft ook een heel goeie powerreserve van minstens 48 uur, draagt heel confortabel ook.
Het opwinden verloopt soepel en je voelt duidelijk wanneer je op het einde zit. In het begin tikte hij heel duidelijk mechanisch maar nu hij stilaan inloopt is het uurwerk opmerkelijk stiller gaan tikken.
Ik ben dus heel tevreden hoor.

Yoeri40 Schreef:

Ik ben dus heel tevreden hoor.

Fijn te horen dat je tevreden bent met het mooie klokje.

Begint het misschien zelfs te kriebelen om voor een Panerai te gaan?

nee toch niet nee; wat er nog wel op m’n wishlist staat is een lex Sub of een tudor hydronaut maar dat zijn wilde verre plannen of ik moest kuis beginnen maken in de collectie. De eerste die er eventueel uitgaat is de omega constelation LED . Als ik er een mooie prijs voor krijg tenminste maar ik kan zo moeilijk afstand doen van m’n moois.