Beste horlogeliefhebbers,
Binnenkort verwacht ik weer een nieuwe klok thuisbezorgt te krijgen! Het is een zomers klokje met een frisse gele kleur. Ik heb deze gekocht omdat ik op dit forum best veel seiko duikers voorbij zie komen en ze toch eigenlijk wel heel gaaf vind (vooral die kroon op de 4)! Een leuke klok voor erbij, voor niet al te veel geld, waarmee je ook niet al te krap hoeft te kijken (kan mee naar strand, op boot, met klussen hoeft ie niet af, enzenz)
Alleen heb ik mezelf niet echt verdiept in de beschikbare modellen. Kunnen jullie vertellen wel type dit is en wat jullie eraan opvalt?
Prachtig Horloge…ik heb een soortgelijke…moet om het zeker te weten hem even opzoeken…ik heb er een geel rubberen band opgezet…ziet er erg zomers uit! Natuurlijk op zwart is het zoals het hoort…
Proficiat met je aanwinst…je zult er geen spijt van krijgen…
Jep ben er erg blij mee. Ik dacht inderdaad al dat ie een nieuwe wijzerplaat had, alleen jammer dat ie slecht bedrukt is (was me nog niet opgevallen). Ik heb er niet al te veel voor betaald (66dollar + 15 voor verzenden), dus erg is het niet. Ik hoop dat ie snel binnen is en laat het zonnetje dan maar schijnen